søndag 19. desember 2010

Det blir jul...

selv uten 7 slag! *S*

Men hvert år baker vi ihvertfall pepperkaker, det er et must for ungene!! Hadde koselig bakedag i går med FrkFischer og ungene, hun laget noen sorter og jeg laget noen  så byttet vi! Så vips hadde vi 5 slag i diverse bokser! *S*

I dag er det søndagsjobbing for meg, regner med endel mennensker nå som handler i sus og dus for å bli ferdige.. jeg er selv ikke ferdig..( noe jeg trodde jeg var!) har seks pakker igjen, gosh!!
Blir jo litt stressa da...

Husk konkurransen da folkens, hiv dere på!!

3 kommentarer:

Smykkas sa...

Det er tydeligvis travle tider for de fleste, men det hjelper ikke å stresse. Det BLIR jul.

Selv fikk jeg et sykehusopphold, og dermed gikk bl.a. julemarkedet fløyten. Jeg har lagt ut en god del smykker på supersalg på bloggen min.

Min mor kalte alltid siste søndagen før jul for skittensøndag, som betød at det kunne vaskes og pusses. Mulig du kjenner uttrykket fra før.

Uansett - ha en flott dag.

Klem

Fjordheim sa...

Ja jul blir det uannsett om vi er ferdige eller ikke. Men en klarer som regel å få det viktigste i hus.
Resten er det ikke så farlig med.
Håper jobbdagen gikk greit og at du har litt overskudd til dei siste gjøremålene.
Ha en god kveld :)

Frk Fischer sa...

Takk for en koselig hektisk dag...sara kakene er snart fix ferdig ..sender bud etterpå!!