mandag 1. november 2010

Tove adman


(Bilde er hentet fra Designonline.se)

Har så lyst på en slik lysestake fra Tove Adman, men jeg finner de bare i svenske nettbutikker! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt de henn her i Norge, enten norsk nettbutikk eller en interiørbutikk her på østlande, helst oslo/akershus?



Man skal være så lykkelig hele tiden, for det er alltid noen som har det værre... men i går var en tøff dag og det ser ikke lysere ut akkurat i dag heller! Men man kommer over det...

Senvakt i dag...
klem

3 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Hei Lin,

Håper det går bedre utover dagen ... ♥ Klem til deg

PS! Hør med Christine i Hivt Stil kanskje kan hun hjelpe deg med lysestaken ...!!!!!

Smykkas sa...

Håper formen kommer etter hvert.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med lysestakene, men kanskje du vil være med på min lille give away?

Når det gjelder kommentaren om BA, så var det en flause herfra. Akkurat den setningen skulle til en annen adresse.

Klem

familiens Johnsens hverdag sa...

De var fine:D

Ja ikke lett og holde humøret oppe om dagen. Men håper det går bedre:d Det er i motgang det går oppover:D Litt hard periode synes jeg også.. men men..det går nok bedre:D

Klem til deg:D