lørdag 27. november 2010

Lysestaker!

Sukk... lørdager går så fort, man skal rekke så mye. Med en liten valp i huset så må vi dele oss litt, heldigvis bor vi en tomannsbolig med besteforeldre og de passer lille Linus med glede (selvsagt barnebarna også..*S*)

Det er lovelig kaldt å ake i -10, men koselig med røde kinn og kakao etterpå!

Lysestaker får man ALDRI nok av eller? Disse tre søte er fra Living...

Mini her i huset våknet helt forskrekket klokka 9.30 i dag... Linus "nusset" han i fjeset og lillebror hadde akkurat drømt om at Kosinus (fra solveig og kosinus nrk super) hadde spist han opp... Hahaha, han har sett disse programmene litt vel mange ganger på pc`n!! Kosinus spiser bare tall han...

Jeg gikk egentlig bare på Living for å ha denne barkelykta... med stjerne, men jeg fant bare med hjerte.
Stilig det og!

I dag har jeg vært på Home &cottage, man har jo lyst på halve butikken. Var ute etter noen puter fra Lama med reinsdyr på men det hadde de ikke... Men gikk forbi et utstillingsvindu på nærsenteret her og fant en fin en fra Princess... til kun 199,- Kult!!

Nå er det pølsefest her og snart lørdagsdigg, ungene gleder seg...vi koser oss!!
Ha en fin kveld....
klem

2 kommentarer:

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Fint! Og kul lampe også :)

Ha en finfin kveld og første søndag i advent.

Camilla sa...

Så søt lykt fra Living. Hmm.. er sjelden innom Living, kanskje jeg skulle tatt turen.

Helgeklem fra meg.