mandag 15. november 2010



Linus er den søteste hunden ever, *LOL* er det ikke slik man sier om unger og dyr som er sine egne? *S* Vi har det bra, men det å få valp i huset føles nesten som å få en baby til.....

Interiøret er ikke i fokus om dagen..*S*

Lillebror i huset, synes dette med valp er veldig spennende og kult.. men det finnes en snev av sjalusi i alt dette også, for valpen får mye oppmerksomhet av mor og far...  Storesøster skulle gjerne ha hatt med hele klassen hjem for å vise den frem, men har fått beskjed om at hun må nok vente litt med det.

Sånn går no dagan....

Kos dere med sneen folkens, den digger Linus...
Klem 

7 kommentarer:

livet på kvasseberget sa...

hei.
tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar siden jeg ikke har vært her før, men kommer til å komme oftere innom:)

nydelig hund dere har fått dere.
og kjempe koselig med de zinkhusene i vinduet!

legger meg til som følger jeg:)
ha en fin dag!

klem fra kine

Birte sa...

Så bra dere koser dere med Lille Babyen:-)

Det roer seg litt etter hvert og blir bedre og bedre.

Anb bur, hvis ikke dere har det allerede. Min kjære var motstander av bur, helt til han kom hjem etter en liten tur på butikken(han hadde latt henne være ute av buret) og kira løp opp og ned og pep og bjefet og var redd...(vanligvis ligger hun og sover i buret/hulen sin og når vi kommer, gidd hun så vidt og komme utav ;-)
Da skjønte han at bur ikke er dyremishandling, men faktisk skaper trygghet hos dyret! Men kan jo vær at dere har det, men ville bare gi deg et lite tips ev.

Hilsen en som var motstander av bur, men er blitt overbevist :-)

Klem Birte

Cathrine Strøm sa...

for en vakker hund da.. jeg har også verdens beste Linus... ;) min sønn <3

SessanOchPrinsessan.Com sa...

Jo det är jo litt jobb med valp i hus...... Men gud så många gleder.

Våran Felix blev stue ren på no time, lydig puddel vet du *fniss*

Si meg är Linus en Bichon Frise eller Havanais?

Vi stod nemlig mellan de två & pudel eftersom alla er allergi "vennlige", synes Linus ligner litt ;D

Klemmer

K@ri sa...

Kos deg som småbarnsmor! Det er kjekt, men ingen kan tro at det er så travelt som det er før de har prøvd det :-)
Og tro meg: Det er virkelig verdt det!
Vakre tanker fra K@ri*

Anja Holt sa...

Ny baby i hus, blir det barselpermisjon på deg da? Det hadde man forresten nesten trengt med valå i hus, sa hun som har hatt to.... Nydelig er han!

2 engler sa...

Liker meg her i kaoset ditt :) så hit kommer jeg tilbake. Ønsker deg en strålende helg!