søndag 28. november 2010

"less is more"

Gosh, det er minus 11 ute så vi stuller og steller inne... Storesøster tok på seg ull og dress og dro til ei venninne, de skulle ake litt! Ganske greit når de ordner seg selv til tider!! *S*

Byttet litt på adventstakene, jeg har så mye tall og "tull" jeg at jeg må ihvertfall ja to advents "greier"!! *S* Fant ikke mindre enn seks sett med tall...  
Kongler med og uten glitter har jeg.. men mesteparten av pynten fra i fjor og de ti åra tilbake i tid... blir gitt bort nå... Jeg sier bare "less is more".. Det blir med mailegnisser og God jul bokstaver i år! Treet har jo kun hatt hvite og blanke kuler, i år blir det maileg pynt...  Godt mamma var klar for å bytte ut sitt, for hun arver mitt gamle!!

Dette fatet har jeg blitt veldig glad i...

Nå skal jeg slenge meg opp i soffan og lese det siste
vakre hjem & interiør!
See you...
klem

5 kommentarer:

Lotta sa...

Lekkert lekkert lekkert! Så mye fin julepynt du har. Samme smak som meg ja:) I morgen får jeg tv 8 (follo) på besøk og jeg er superstressa. Har bare pyntet litt til jul da.... Men mange spørsmål i hodet. Hm..Skulle jeg ha pynta mer, skal den stå der? Osv osv...
Tankte å ha det mest mulig"strippa" og ikke så altfor mye dill og dall overalt.

Ønsker deg en fin 1 advent:)
Klemmer

Anja Holt sa...

Jeg skulle også mer enn gjerne ha byttet ut alt, kanskje jeg skal sørge for å kjøpe to juletrær også? kos dere inne i snøen!

By MARIANNE sa...

Smuk og enkel adventkrans. Lys og kogler. God ide.
God advent
By MARIANNE

Kjeruben sa...

Enig less is more... av og til ;) hi hi
Elska den første adventsstaken din! Nyyyydelig!

:o)

NIB sa...

Herlig pyntet!:) Så fint trebordet er også, tror ikke jeg har sett det hos deg før.

Fortsatt god søndag!:)

ann helen/fru pink