lørdag 6. november 2010

Funnet stilen?


Nå er lampene fra house doctor oppe, takket være mannen til venninnen min!! Alright... Pappa har snekret bord til meg og jeg har beiset det med drivved beis.... beina på bordet (bukkene) er fra ikea, de skal kanskje byttes ut med noen større etterhvert!


Jeg er utrolig fornøyd, jeg føler at jeg har funnet "min stil".... for ja, jeg liker veldig mange stiler og dette er meg! Det er blanding av det jeg liker... *S*

I dag kommer jenten hit på middag... det blir kos! Så nå er det handlerunde på gang....

Ha en flott helg folkens....

11 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så kult det ble:D Gleder meg til og se det live i kveld:D Du er jammen kreativ og flink. Ses i kveld:D Gleder meg :D

det hvite hjerte sa...

Kjempetøft og passet perfekt inn hos dere ...!

Ha en fin jentekveld, tenker det
blir god stemning og mye latter rundt det nye bordet,
perfekt innvielse
av spisestuebordet ...!

Fin lørdag ♥

klem til deg

Frk Fischer sa...

Wow berta...detta ble jo bare lekkert,og greit å låne bort gubben da hele gjengen får middag..bare si fra ..ha ha!! Nå skal vi fixe litt her hjemme så kommer jeg ilende etterpå ..

vi ses!!

Anja Holt sa...

Utrolig kult bord! Kreativ til tusen, du!

Emmas Verden sa...

kjempefint!!!
bordet var råfint ;))
..lampen har jeg også over kjøkkenbordet..eeeeelsker den :)
ha ei fin helg!!
klem Anne♥

Ellen - la bella vita sa...

Kjempe stilig!! :)
Hvor har du fått tak i drivved beis?? ;)

God helg!!

Piulfen sa...

Så fint bord, og det passet jo så fint inn hos deg :) Det tar lang til å finne stilen sin, og så ønsker man seg noe nytt hele tiden. Ble hvrtfall super stilig hos deg.

Smykkas sa...

Dette ble rett og slett kjempeflott. Godt å ha venner som kan låne bort mannen sin.

Klem

Cathrine Strøm sa...

åå kult.. sånn bord vil jeg også ha :)

Hege - BOLIGglede sa...

Både lampene og bordet var veldig fint:)
Ha en fin lørdagskveld:)

I en Eske sa...

Jeg liker stilen din;)