fredag 26. november 2010

Adventshelg...

Endelig helg, den var etterlengtet... det er ikke det at jeg ikke liker jobben min, men med mye kveldsjobbing er det deilig med to dagerse kvalitetstid med familien!! (Jeg føler innimellom at jeg ikke strekker helt til...)

Den kule lysestaken på bordet... som ungene syntes lignet på knerten, var en av de tingene som ble med hjem fra Living i går!

I dag ble det hjemmelaget pizza til middag... og nå lager jeg oreokake som mamma og pappa`n min skal ha med seg på leverpostei party i morgen, det er så grei kake og lage og tror nesten at alle synes den er fantastisk god...!! (ihvertfall kake/sjokolade monstere... *LOL*)

I morgen blir det aking og litt hverdagsshopping, så skal vi ha en søt prinsesse på overnatting... Vi gleder oss!

Ha en flott adventshelg alle sammen...

(Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen, setter stor pris på at dere tar dere tiden...)

Klemmer i fleng!

6 kommentarer:

Ida Susanne sa...

Falt veldig for bordløsningen din jeg da..
Så veldig kult ut :)

det hvite hjerte sa...

åh, så tøff den "knerten" staken var, lignet veldig på Knerten så jeg skjønner godt barna syntes det ...!

Du gjør det så fint rundt deg,
herlig å følge bloggen din, Lin ... ♥

Fin helg ønskes deg og dine ...!

klem klem klem

Ingrid sa...

Hei!
Lurer bare på hvor du har kjøpt den lysekrona med lampeskjerm rundt, som du hadde over spisebordet tidligere. Jeg er på utkikk etter en sånn. Du skal vel ikke selge din, nå som du har bytta den ut? ;)

Simple Lovely sa...

Så fint deet er hjemme hos deg, jeg tror dere har verdens skjønneste valp *smelt*!

Fjordheim sa...

Stilig bord du har laget deg.
Likte veldig godt den adventsstaken din. Enkel og fin.
Ha ei riktig god frihelg :)

Anja Holt sa...

Den lignet veldig på Knerten! Utrolig kul! Nesten like kul som deg? :)

God helg til deg og dine!