søndag 28. november 2010

1 advent i dag!

Kan man få for mye lykter? God jul lyktene er fra KID interiør, de har jo mye etterligninger til billig penge...*S*

Det ble tidlig opp i dag, det er Linus som står tidligst opp her.. Vi har overnattingsbesøk og den prinsessa der er et prakteksemplar av beste sort. Jentene sovnet klokka 21.30  og jeg sovnet 21.35..*LOL*

Maileg nissene har fått kommet frem, og første adventlys er tent... nå gjelder det å stupe ned i ekskene i kjellern for å se hva som er det, det rare er at jeg husker det ikke fra år til år.. man kjøper jo alltid noe nytt!

Så er det puta fra princess som jeg nevnte i forrige innlegg, er den ikke fin!?

Det er kaldt i dag og det snør, så blir vel litt inne tid... men må vel en tur ut og ake etterpå. Man blir jo som barn igjen da og jeg får endelig knept knappen i boblebuksa mi!!

Han en flott dag...
klem

4 kommentarer:

Anja Holt sa...

Koselig julestemning hos dere, frue! Kjenner til det der med å sovne rett etter ungene. Særlig etter overnattingsbesøk! Lille Linus er en skjønn liten krabat, som snart opplever sin første jul! Kos dere i akebakken!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, det er vel tidlig opp når man har småtroll i huset! D.v.s. man trenger ikke være 3 år for å våkne før kl. 6 - jeg gjør også det! Kanskje et etter 50-syndrom?!

Så koselig advensstemning hos dere! Har du kjøpt den lykte med bjørkebark (?) utvendig og hjerte åpning på Kid? Den var kjempesøt!

Ønsker dere en fin 1. advent!

Klem Cathrine :-)

Karma sa...

De lyktene fra Kid har jeg også skaffet meg. Har blitt så glad i de allerede :)

Klem Kaja:)

Stine sa...

Så kos at du har tatt deg en tur innom Living :D Supre lykter og lysestaker du fant ;)

Klemmer!