mandag 29. november 2010

04.30

Oioioi i dag tror jeg at jeg er kameraten til Pusur, for i dag hater jeg mandagen!! Men det er vel kanskje fordi Linus valpen har holdt det gående siden klokka halv fem på morrakvisten!! Gosh...



Det er koselig med valp altså, men opp så tidlig.. er tøft! Jeg luftet den slik at han fikk tissa.. prøvde å legge meg igjen, men det var tydligvis uaktuelt.

Godt jeg har senvakt i dag, for nå skal jeg slumre litt på soffan. Ikke noe mer julepynting på meg, done!!

See you later...
klem

6 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja slik er det å ha en "baby" i huset. Håper du fikk sove litt på formiddagen så jobbdagen gikk greit.
Ha ei god adventsuke :)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Oj, da sto vi opp samtidig i dag da, selv om jeg ikke har noen valp eller barn som vekker meg! Det er allte tanker om jula som vekker meg, tror jeg, og i dag skal de nysydde julegardinene opp!

Takk for tipset om hvor du kjøpte lykten - den skal jeg se etter!

Ha en fin dag - håper du får sove før du skal på jobb!

Klem Cathrine :-)

NIB sa...

Hihii, det er tidlig det! Herlig navn, Linus het kaninen vår også, veldig søtt:)

fru pink

Birte sa...

He he he...
Kjenner til den der du..

Hadde faktisk en episode selv kl 04.37 i morges, så da har vi vært våken på samme tid,. men her var det ut og få "tømt tarmen" og rett inn igjen i buret , og hun sloknet igjen,. HELDIGVIS!

Så føler med deg..

Ida Susanne sa...

Å neeei..Huff. Selskapssyke diss små tassene.. Har en "tenåring" jeg da*ler* Hun er snart ti måneder, så da er vi i trassalderen samtidig som hormonene tar het av. haha.. Men,skal sies at vi har vært vanvittig "heldige" med wilma, hun kan sove og sove og sooove.. Vekker henne som regel rundt halv åtte og går ut med henne, og når vi er inne igjen da så sover hun gjerne til klokka tolv*ler*
Hva slags hund har dere da? Har ikke rasen jeg..
Lekre bilder du viser,julestemning jo :)
*LIKE*

Ha en kjempe fin dag vennen

Klem Ida Susanne

Jatte sa...

Hehe, slik er valpetiden :)
Ett lite tips som hjalp for oss var å ikke snakke til hunden i det hele tatt om han begynte å mase om å må på do på natten, bare ta han ut, uten å snakke eller dille, så gjør han sitt fornødene å så rose litt med rolig stemme - så rett inn å sove igjen ;) Etter ett par netter så forsto ihvertfall vår hund at det er skikkelig kjedelig å være våken på natten ;) hihi..

Håper du ikke er helt i svima på jobb idag da, å at du får sovet godt til natten igjen ;)

Ha en fin dag,
Klem Jatte ♥