fredag 29. oktober 2010

Slapper av...


(Veggord fra Boligfryd...)

Det er akkurat det vi gjør... vi relax (èr) med beina krøllet oppi soffan under et pledd, med te koppen i hånda... (for sjokoladeskåla den har jeg jo ikke sett på 6 uker..*S*)

Tusen takk for alle herlige kommentarer... for dere som lurer så begynte jeg på et livstilsendringskurs for 6 uker siden som heter Easylife... ,det funker, og jeg er endelig igang og trives med dette! *S*

2 stk. House Doctor lamper er kjøpt på jobb i dag, holdt på dette i bakken jeg da pallen med varene fra House Doctor ankom butikken på onsdagskvelden.......(altså me LOVE House doctor altså! *S*)

Kos dere videre...
klem

4 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det fungerer nok. Tenkte kanskje det var det su drev med.
Mange der jeg trener som går på det. Og dei går ned masse, dei fleste ihvertfall.
Ønsker deg masse lykke til med fortsettelsen :)

Beate sa...

jeg har også gått på easy life! bra opplegg, men falt desverre av da jeg ble gravid med lotte...

lykke til

god helg

klem beate (som faktisk er veldig glad for at ikke spisestuen ble sort. hi,hi)

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Kjempekult veggord :)

Lykke til med livstilsendring!! Jeg har endret kosten min totalt (kuttet ut alt sukker og kunstig søting blandt annet), men sliter med å komme igang med treningen... Har fått meg "personlig trener" da (en fysioterapeut jeg jobber sammen med), så det må vel bli bra :)

LYKKE TIL!!! :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..en trenger absolutt relax innimellom...
Kan jeg spørre hva dettte Easylife går ut på.....?.Blir nysgjerrig jeg....kanskje noe å lære...
Ha en lun og relax kveld
eddaKlemmer