søndag 3. oktober 2010

Ikea JUL...


Jeg vet jeg vet, det er for tidlig og snakk om jul.. men jeg har sniktittet på ikea julen og jeg ble veldig glad... stjerner i massevis! Dette sengetøye blir jo helårs inne på gutte rommet!


Hva med krukker fulle av gormitier og bakuganer...helårs her i huset!

Servietter med stjerner på blir vi vel aldri lei, jenter? *S* Tror jaggu det fantes en serviettholder formet som en stjerne også, kult!

Trenger ikke å strikke pute selv heller, selv om hjemmelaget er selvsagt koseligere!
Alt er juleprodukter fra ikea! Nå gjenstår det bare å komme seg på ikea.... *S*

I dag har det vært en rolig dag, vi har vært på ishockey kamp og sett nevø/fetter spille... det var utrolig spennende. Vi har sett Knerten på dvd, lest bok og bare koset oss!

I morgen er det ny arbeidsuke for oss, ingen høstferie i år...

Ha en fin kveld...
klem

11 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Neida, det er ikke for tidlig å glede seg til jul!

Lotta sa...

Olalaaaaaaaaaaa:)De tingene kan man jo ha hele året!!!! Ønsker deg en fin kveld fiiiiine bloggen:)

Ps. Den puta under her stod jeg og dro i på Dorothea i går..hehe FIIIIIIIIIIIIIN:)

Fru & Frøken C sa...

Jeg synes godt man kan begynne å tenke på julen, jeg. Har allerede sydd årets julekalender. Sjekk bloggen, om du vil.
Vi elsker stjerner, så dette var gledelige nyheter.
Ha en trivelig søndagskveld.
Frøken C.

det hvite hjerte sa...

Me like ... ♥

ler ... jeg elsker jo
nesten alt på IKEA i
utgangspunktet også da ...!

Høres ut som dere har
hatt en super søndag,
vi koser oss til fjells,
akkurat nå blåser det så
mye at jeg lurer på om
jeg klarer å sove i natt ...!

Ønsker deg en god ny arbeidsuke, Lin ...!

klem til deg

Anjas velvære sa...

Vi har heller ikke høstferie, men trøster meg med at det sikkert er mindre trafikk til uka?

Jul, det får vente en mnd til vel? ;)

ann helen sa...

De tingene du viser bilder av, går jo fint an å ha fremme hele året. Blir spennende å se resten av IKEA sine "juleprodukter".

Har jubileum på bloggen min, koselig om du vil være med på trekningen.

Ønsker deg en flott uke, klem.

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Nydelig! Jeg elsker stjerner!

Juno sa...

Åååå, så mye fint!!! Jeg elsker stjerner, har alltid gjort det...Så nå ble jeg glad :)

Smykkas sa...

Jeg skjønner hvor neste ferden min kommer til å gå:

IKEA

Jeg er begynt å lage litt pynt til advent og jul, men julegaver blir ikke kjøpt før i desember.

Klem

Martes atelie` sa...

Så tøft sengetøy ;) "Sjokoladekubbene" er kjøpt i et bakeri på Lillestrøm...men det går jo veldig fint å lage dem selv da!! Kommer til å gjøre det...for detta var stas.
MYE billigere blir det også.

Marte

Martes atelie` sa...

Hei igjen. Jeg bor jo litt lengre unna Lillestrøm. Hadde vært på Zanz for første gang...så gikk vi bort til et senter i gågata(?) Inne på senteret var det et bakeri/cafe`hvor vi kjøpte deilig latte. På disken sto kubbene. Dyre, men veldig morsomme. Ikke sant? Hi hi...moro å kjøpe en gang i mellom. Husker jo ikke hva det het der men håper du finner dem.
Herlig blogg du har også:)