lørdag 9. oktober 2010

Hvitt!


Lillestua hadde brunt trekk på soffan helt til jeg gikk på en smell i går, hvite soffaer er penest, selv om det er et herk og bytte trekk på disse soffane.... hovedsoffan forblir grå, det er vi meget fornøyd med!


Jeg var på ikea i går med en venninne, jeg bestilte da hvitt trekk til tre seteren og puffen, men når jeg kom til kassa turte jeg ikke å ta det med... jeg har jo sagt at hvitt trekk aldri skal inn i mitt hjem igjen... hva ville mannen si?!! *S*


Mannen kom hjem fra jobb, huset var fullt av unger... det var pølsefest på gang! Med pølser, is og kake innabords tok jeg mote til meg og spurte mannen pent.. (for med kake i magen og mer på bordet da er mannen happy..) Herr Fjeldhammer er veldig god og snill så før jeg fikk snudd meg hadde han vært på ikea og kjøpt trekke! Hurra....
I dag fortsetter maling av hus og mannen skal ut og prøvekjøre bil!
Ha en flott dag....

12 kommentarer:

Beate sa...

he,he... sånn er det med interiørdamene! forandrer mening om interiør, farger og stil like ofte som vi skifter klær....

jeg har begynt å si at ja, sånn vil jeg ha det! - i allefall i dag!

klem beate

Fjordheim sa...

Det var jo flott med hvitt. Snill mann du har. Tror kanskje jeg sparer litt penger på å ikke bo så nære Ikea. Hadde nok vært innom der gansk ofte visst det bare var en svipptur.
Bruker desto mer penger på bruktbutikkene. Skal hente et skap i dag. Gleder meg til å male det.
Ha en god lørdag :)

det hvite hjerte sa...

Det ble veldig fint og helhetlig Lin ...!
Hurra for hvitt trekk
og
hurra for mannen din ...!

klem til deg

Anja Holt sa...

Det ble da veldig fint det, da? Mannen stoler på deg og det gjør han helt rett i! Ha en strålende lørdag!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott det ble med hvitt trekk, da! :)

Klem

Jatte sa...

Hvite trekk er lekkert ja!!
Men jeg banner og steiker hver gang jeg skal vaske dem ;) hehe..
Men det blir fort glemt når man tar og knipser noen bilder å ser hvor LEKKERT det ser ut♥

Ha en herlig Søndag,
Klem Jatte♥

Cathrine Strøm sa...

hehe.. syns det brune var fint også men ble jo ganske så lekkert med hvitt :)

snill mann du har ;)

Jeanette Jess1 sa...

Oi så utrolig flott det ble, du fikk jo en helt ny stue :) Og nå varer sommeren litt lengre hjemme hos deg i din lyse hule ;)

Og konklusjonen etter dette innlegget; JAAAAAAAAAAAA jeg vil ha ny sofa....... ;)

Bluggi buggi blogg sa...

Så snill han er. Det ble veldig fint :)
Ha en fin uke
Trude :)

Lotta sa...

Lekkert!

Hege sa...

Snille mannen :)
Kjempe lekkert med hvitt trekk.
Ønsker deg en strålende helg!!

Klem

Avdelingen sa...

Du er flink med overbevisningens kunst. Stilfullt og lekkert!