lørdag 30. oktober 2010

House doctor..


Her er det en stille og rolig morning, vi går fortsatt i pysjen. Skal vel ut en tur snart og handle litt, trenger noen lys på ikea og mannen skal gjøre byen utrygg i kveld så han skal vel ha seg et nytt plagg eller to. *S*


For en stund tilbake kjøpte jeg disse krukkene hos Boligfryd, de har blitt brukt til tørrvarer inne i kjøkkenskapet,men det synes jeg de var for fine til så nå står de på spisestuebordet med telys oppi...



H`en er fra House doctor den ble med hjem fra jobb her om dagen, men nå henger den i venninnen min sitt hjem, for både hun og mannen falt pladask for den.... *S*



Så folkens, lamper er kjøpt inn.... "det blir bærrre lækkert..." by by lysekrone, den får pynte et annet sted!! Gleder meg....
Kjedelig med dette regneværet altså, men vi skal kose oss lell...
Ha en flott lørdag!
koz & klem

3 kommentarer:

MinLilleInteriøHule sa...

De lampene er utrolig tøffe.ønsker meg 2 stk selv:)hva er prisen på en lampe?må nok til å spare:):):)
go helg.
klem fra Britt Irene

gode grunner sa...

Ja, de lampene var utrolig fine!! Slike tror jeg at jeg også trenger faktisk! ;)

Birte sa...

for en tøff H! Og ikke minst lamper... Slik ønsker jeg meg også ...