fredag 1. oktober 2010

Helg


Dagene går unna i en fei...hvor blir tiden av? Jeg føler jeg ikke rekker noen verdens ting... Men tenne lys om kvelden, det er kos det... med en te kopp i hånda og pledd over seg! Murhus er kaldt, så varmepumpa er satt på...


Ny kul pute ble med meg hjem i går, fra en ny levrandør som jeg ikke husker navnet på. Meg og puter altså.....*S*



Jeg har senvakt i dag og jobbe lørdag i morgen... Huset blir malt på, men det er så kaldt at malingen sitter igen på kosten og ikke husveggen.. *LOL* Så vi får håpe på mildvær og litt sol i helgen!

Ha en flotters helg, folkens!
klem

13 kommentarer:

Cathrine Strøm sa...

ønsker dere en flott helg :)
flotte bilder fra et nydelig hjem..
Murhus her også men bordkledning og etterisolert så her er det lunt og godt når vi først varmer opp :)

å BREDE vindusposter.. elsker det :)

NIB sa...

god helg! for en kjempekul pute -den var virkelig fin!

solveig storeflittig

Anja Holt sa...

Da er jeg såre fornøyd med at vi ikke har begynt å male vårt hus... kanskje neste år? Både varmepumpe og peis går for fullt her, jeg er fortsatt litt småfrossen og sliten.

Kos deg på jobb!

Gammel stil sa...

Vet du hva, vi er så enig med deg! Dagene flyr avgårde, det er mye vi egentlig burde ha fått gjort, men som vi ikke har hatt tid til å gjøre! Og, det beste er å tenne lys på kvelden, sitte med et pledd rundt seg og drikke te. Da har vi det toppers!!

Puta du fikk med deg hjem, er lekker!!

God helg:)

Huset på terrassen sa...

Ønsker dere også en strålede helg! Meldt regn og kaldt på Sørlandet så da passer det supert med tente lys og under pledd :)Kjempetøffe puter du hadde :) Klem Linda

Hilde Heimdal sa...

Jeg å lurer på hvor tiden er blitt av !! Kanskje vi bør etterlyse den ??? :)

Utrolig stilig pute altså, den var kjempetøff !! :)

Beate sa...

god helg snuppa!

kul pute. noe sier meg at du har litt putedilla...
klem beate

... 4 på toppen sa...

Dagene og ukene bare flyr! Har mandagen vært, så er plutselig fredagen her. Du får nyte helgen selv om du har jobbehelg. Kanskje vi sees :-)

God helg ...

Karma sa...

Deilig med te, lys og kveldskos!

Klem Kaja:)

Fru Andersen sa...

Ja tiden flyr, men heldigvis er det fredag i dag og tid for litt kos! LEKKER pute du har funnet;-)

Nyt helgen!

Piulfen sa...

Kul pute du har fått tak i. Du har jo så mange fine puter.
Håper du får en gos jobbvakt.

My shabby chic house sa...

Hej fru fjelhammer! tack för att du lämnade ett litet avtryck hos mig så jag fick chans att besöka din fina blogg! Här kommer jag hitta mycket fint det ser jag redan nu:o)

Önskar dig en fin lördag!

Kramar Mia

My Wonderworld sa...

For noen nydelige bilder! Lykke til med malingen ;-)