torsdag 28. oktober 2010

Endelig ferdig.....


Det tok sin tid, men nå er jeg endelig ferdig med å male stuegulvet. Det er så lekkert! Tre strøk med liten rulle tok på kroppen, men jeg ser på det som trim... *S* (Jeg er ganske stolt av meg selv om dagen, da jeg har gått ned 16,5kg på 6 uker...)


Det store zinkuhuset er kjøpt i den herlig nettbutikken Boligfryd, fantastisk service... og tusen takk for den kule ekstra gaven. Jeg har også handlet noen wallstickers derfra, de kommer i et annet innlegg.
I kveld kommer herlige Lena med bloggen hvitlinje hjem hit for å holde et Meandi party, det blir koselig.
Først en tur på jobb...
Ha en fin dag!

10 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kjempefin vegg du har laget...gått ned 16,5 kg på 6 uker...det er jo helt utrolig...
hvilken diett er det??
ha en lun dag
eddaKlememr

Fru Syversen sa...

Hei...16,5 kg på seks uker er kjempeflott! Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv...og så fint det ble i stuen...
Ha en fortsatt fin dag!
Hilsen Fru Syversen

Jatte sa...

Kjempelekkert!!

WOW, nesten 17 kg på kun 6uker :O *imponert* hva er "hemmeligheten", spiser selv lavkarbo og gått ned 9,5 kg siden slutten av Mai :)

Ha en strålende dag!
Klem Jatte

Mariannes Creative Blog sa...

16,5 kg på 6 uger - det jo helt fantastisk. Tillykke - det er bare flot. Men hvad har du gjort. Du er nødt til at oplyse mirakkel kuren.
knus MARIANNE

det hvite hjerte sa...

SÅ FINT det ble Lin og SÅ FLINK du er ...!!!

Stolt av deg ... ♥

Ha det hyggelig ikveld, klem til deg

Nina sa...

veldig flott!

mi-rachel sa...

super fint gulv!
og bildeveggen også...holder på med en selv..og det er ikke lett. 16,5 kg på 6 uker...det må jo nesten være en rekord eller noe! da kan du søren meg være stolt!

igi sa...

Gulvet ble kjempe bra! Må si at jeg er enda mer imponert over vektnedgangen!! Imponerende :-)
Klem Igi

Katrine sa...

SÅ fint det ble :o) En koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger :o)

minimum sa...

hvordan i all verden har du klart å gått ned såå mye på så kort tid??? du må fortelle meg vindunder kuren!! Jeg skulle gjerne ha gått med LITT så jeg kan spise NOE under julen jeg...