torsdag 2. september 2010

Striper.



Bilde er på veggen og det dekker alle de stygge hullene... *S* Det er sikkert mange av dere som har tanker om hvor lenge det kommer til å henge... blandt annet mannen min! Jeg er jo som mange av dere andre her inne, glad i en forandring! *LOL*


(Bildene kan trykkes på slik at de blir større...)

Nytt spisebord hadde gjort seg nå, men jeg har gått bort i fra ønsket mitt om norden fra ikea, og ønsker meg heller et på Living/Home & cottage.. men det må spares til! Kan jo hende jeg ombestemmer meg midt i spareprosessen også... *LOL*


Fia her er litt blidere i dag, så jeg har lovet hjemmelaget pizza laget av henne og meg! Kanskje vi kaster inn noen muffins i ovnen også, det får tiden vise!

Ha en fin dag...
klem

5 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Alltid fint med forandringer:)
ha en kos dag
eddaKlemmer

Anja Holt sa...

Du begynner å få en litt røffere stil nå, synes det ble flott!

WILHELMINES sa...

Hei. Så flotte bilder og fin blogg, den gir virkelig inspirasjon. Jeg har oppdaget bloggen din nå og har lagt meg til som følger, jeg har selv også akkurat begynt å blogge og det er såååå gøy. Men det er jo så mange fine kreative bloggere her ute i bloggverden, så man mister jo nesten motet. Jeg sliter med lay out og stylling, må nok øve meg mere tenker jeg. Kikk gjerne innom meg om du har lyst, da ville jeg ha blitt hoppende glad;-)) og legger du igjen en kommentar så er det supert. Gleder meg til å følge bloggen din. Wilhelmine

Janne sa...

Åhh, det ble kjempefint. Likte veldig godt stolene og alle lysestakene, det gjorde seg sammen:)

Ha en fin dag, kos dere med pizza og muffins:)

Lillians perler sa...

Hei frue!
Har ikke besøkt deg tidligere men synes du har en fin stil, jeg legger deg gjerne til og følger deg videre!

God helg, fra Lillian ;)))