mandag 6. september 2010

Pallebord!


Dere kan få første utkast her... er jo som sagt ikke helt ferdig. Det ble hvitt bord, da det ikke ble en billig fornøyelse dette her... hvitfarge var noe jeg hadde hjemme, mens drivvedbeisen til 549kr ble litt vel mye når hjulene kostet 840kr... i følge svigerfaren min kunne jeg jo ha kjøpt et nytt bord! *S*


Det var jo ikke det jeg ville, jeg ville jo ha et pallebord...hjemmelaget! Jeg synes det er både tøft og stilig selv! tror mannen likte det også....? *S*




Jeg vil ha en glassplate på slik at det blir litt "luft" mellom pallen og glasset... vi får nå se hva glassmestern skal ha først.... (skjønner jo nå hvorfor pallebordene til House doctor er så dyre!)*S*
Nye puta fra kremmerhuset har kommet oppi soffan, nå ventes det på grått trekk fra ikea, håper det kommer i posten i dag!
Ha en fin dag...
klem

36 kommentarer:

hjertero.com sa...

For et herlig bord! Ble knallfint!

Jeg blir like oppgitt hver gang jeg får høre den kommentaren "Du kunne jo like godt ha knøpt et nytt...". Nei, jeg kunne ikke det! -For det hadde ikke blitt det samme! -Men så er det ikke alle som forstår det. -Men vi som forstår oss på slikt, vi syntes dette bordet ble superdupert!

Klem Silje

Christine C sa...

Synes bordet ble kjempetøft og flott! Hvor skulle du har fått kjøpt noe liknende? Nei, selvgjort er velgjort :-))

Ha en fin mandag.

Jatte sa...

Det blei jo KNALLstilig!!:)

Cathrine Strøm sa...

morsomt bord da. :) å for et herlig hjem du har... tittet gjerne innom her igjen å legger deg på blogglisten min :)

Beate sa...

åååååååååååå, jeg digger det!!!!!!


klem beate

Villa von Krogh sa...

Kjempestilig! Var innom ideen her forleden jeg også. Har mange paller! :)

Ha en finfin dag! Klemmer

bea sa...

840 for hjulene ??? er de laget av titan ?? er jo helt sykt !!

nei maling er IKKE det billigste man kjøper.. men flott ble det!!!
og da svelger man gjerne noen paulie ord over prisene :)

Godt jobba! :))

WILHELMINES sa...

Bordet ble jo superfint, men enig at hjulene var for dyre...men men det er jo selvgjort og da er det nesten som kunst for å regne...kos deg med bordet, knall at du valgte hvitt, passer jo til allt. Og ikke minst takk for hyggelig hilsen på min blogg. Ha en flott uke.

Minka sa...

Dette ble knall tøft...og mye finere enn ett kjøpt bord!! Rålekkert...klems

det hvite hjerte sa...

Så tøft ...!

Så gøy at du så for deg
dette flotte resultatet,
jeg digger det ...!

Blir sikkert tøft med
en litt tykk glassplate
på toppen,
kan hjulene låses?

Så gøy at mannen
din likte det også,
herlig ...!

Og det at man like gjerne
kunne kjøpt det ferdig,
de som sier sånt
har jo ikke samme
interessen som vi
blogger, vi elsker jo
dette å se nye løsninger
å pusle & trikse
& vips så har vi
fått noe unikt, I'm loving it ♥

Kos deg ikveld du Lin
med nytt trekk på sofaen
& bena på bordet ...!

klem til deg

Ida Susanne sa...

Disse bordene er FANTASTISK tøffe :)

Synes nesten det er hvert hver eneste krone,men var en SYK pris for hjula..

Men..Fantastisk tøfft det ble da :)

Grattis med nutt egenprodusert bord :)

Du har også fått deg en ny følger her, helt klart.

Flott side.

Klem Ida Susanne

Karma sa...

Alltid morro å gjøre ting selv, da blir det myyyye finere!

Klem Kaja:)

Anja Holt sa...

Blei jo riktig så flott! Mannen digger det sikkert, bare han husker på at det er hjul når han skal slenge beina oppå det?

Mariannes Creative Blog sa...

Ej - det er blevet godt, dit palle bord. Og selv om hjulene er dyre, så er det jo dem som gør det. Jeg kender alt for godt til hjul priser, for jeg vil så gerne have hjul på alt. Men, men men - med de priser???
Knus MARIANNE

Daisys home sa...

Dette ble jo bare så superflott!Så skjønner at du sier deg fornøyd med dette.Enig med deg i at det er jo morro å ha laget det selv da,om det kostet ...For du fikk jo et helt speielt bord! Og så stilig det ble med den Hvitfargen.Ha en fin kveld,klem sissel

Anno 2009 sa...

Knallstilig bord! Det ble dyrt, men synes det på en måte var verdt prisen jeg. Man betaler da dyrt for liknende bord i butikken. Dette har du jo fikset selv. Det er jo litt stas å ha. Men må innrømme at jeg fikk litt bakoversveis av prisen på drivvedbeisen, for den har jeg tenkt til å kjøpe....Hmm..

Klem Marilinn

Lykkelita sa...

SÅ LEKKERT!!!
Og jeg som vil ha nytt bord... mulig det blir en liten kopiering - hvis mannen tillater det:) FLINKA!!!
Klem fra Elisabeth

Lena sa...

KUUULT!!!!
Nå synes jeg snart du skal ta med deg snuppa over hit og så kan du og jeg snakke soverom, så kan jentene leke!!! Jeg trenger hjelp snart!!! *ler*
Har en glassplate stående til et Ikea-bord som jeg har byttet ut, hvilken størrelse er egentlig er europall???

Mitt ☆ Mine sa...

Råstilig! Sånn vil jeg også ha!!!

Likte det VELDIG godt! - flink du er!!!

Klem

igi sa...

Bordet ble kjempe fint!
Klem Igi

Kristin sa...

Så fint det ble, en genial ide!! Hør med Lørenskog glass, de fikser sikkert en rimelig glassplate til deg :)

Anonym sa...

kult bord! Blir sikkert veldig bra med glassplate på toppen.

Jeghar scrollet meg endel tilbake i bloggen, og savner å se mer av hjemmet ditt. Siden stuen er så fin så har du vel mange inspirerende rom å vise frem ♥

Smykkas sa...

Et unikt og fantastisk bord. Skjønner godt at du ville ha dette istedetfor et nytt.

Jeg er stygt redd for at glassmesteren blir dyr, men det gjenstår å se. Synes det er flott som det er.

Har du bestilt bokmerke?

Klem fra Astrid

Kristin sa...

Anatomi & Fysiologi er det jeg leser i første omgang :-)

Cecilia sa...

Kult!!! flink du er!

Heims lille verdenshjørne sa...

Det ble kjempestilig! Husker jeg så reklame for det hos Housedoctor og tenkte hjelpes! Det kan man jo bare lage selv for myyyye mindre;) Flott jobbet! Syntes det ble enda finere i hvitt!

SessanOchPrinsessan.Com sa...

Shit vad snyggt fruen!!!

Det där hade jag med glädje haft själv alltså ;D
hmm..... kanske i tv stua när vi pusser opp den, där hade den gjort sig kanon tror jag.

Du är flink du!!

Blandet loft sa...

Åh så stilig! knalltøft. Elsker like pallebord, men har desverre ikke plass til et selv..

Veronica sa...

Kjempe flott bord! Flink du har vært! :-)
Syns ditt bord er mye penere enn House Doctor sitt! :)

mali-mo sa...

Hei fruen ;)

Svinger innom for å ønske deg en flott helg ;) Lenge siden jeg la igjen en liten hilsen her hos deg ;) Gratulerer med nytt bord!

Kathrine 'Glimt' sa...

kjempefint ;)
I like !

Anonym sa...

Brilliant site, I had not noticed frufjeldhammerskaos.blogspot.com earlier during my searches!
Carry on the wonderful work!

Tone ~ Love Eat Pray sa...

Åh, kjempestilig... Ønsker meg pallebord selv. Eller palleseng. Eller pallesofa. Evt bare en pall :)

nr14 sa...

Ble sååå fint at:) Ha en flott helg videre:)

Camilla sa...

Stilig! Passet godt inn i stuen gjorde det også.

God helg.
Klem, Camilla.

Anonym sa...

Hvor mange cencimeter er dine hjul? :)