søndag 12. september 2010

Jaja...



Jeg får vel vise dere hvordan det ble med det gråe trekket også... jeg har litt blandede følelser selv om jeg liker det eller ei?! *S* Neste gang blir det ny soffa og ikke nytt trekk, for hele soffan måtte demonteres for å få av det gamle og på det nye! *grøss*

Tusen hertelig takk for alle de herlige kommentarene om pallebordet...
Det må en glassplate på eller ett eller annet, for minsten på fire har sølt noen glass utover gulvet her! *S* (Godt det ikke er teppe under!)

Ha en fin dag... håper sola blir!

10 kommentarer:

Lykkelita sa...

Det ble jo råflott!
Hvilken sofa er det du har?
Det var jo supert at du bare kunne bytte trekk (selv om det var litt tungvint) du fikk jo ei ny stue:)
Ha en fin søndag.

Smykkas sa...

En grå sofa er både praktisk og greit.

Så flink som du er, klarer du nok og stasje med noen puter, hvis du vil noen fargeklatter.

Klem fra Astrid

Lena sa...

Man må nok vennes til grått når man har hvitt så lenge... eg så selv på det gråe trekket til Ektorpen - og falt vel litt for det når jeg var på Ikea før helgen...
Synes det ble fint, jeg!!!

Cecilia sa...

Så flott, liker grått jeg! Og det er jo praktisk -hvertfall med barn i hus. hihi

Ønsker deg en fiiin uke. Klem

Dronning Maud sa...

Kjempeflott!Både praktisk og fint!!

Avdelingen sa...

Grått er hot! Knallfint resultat. Jeg synes hele settingen med sofaen, det nye bordet og de delikate putene ble knallbra. Synes forøvrig at du har en kjempefin blogg!

Spilloppa sa...

Synes den grå sofaen er fin, har selv grå sofa og er kjempe fornøyd :)
Pallebordet er bare så stilig, men skjønner du vil ha glassplate på det.

charm design sa...

Hei og takk for besøket
Lenge siden jeg har vært på besøk her.....
Så kult det har blitt hos deg,bordet ble rå tøft.Jeg har også lyst på et sånt bord.

Veronica sa...

Jeg har bare en ting å si: LEKKERT! :D

KATRINES INTERIØR sa...

Det var veldig fint med grått trekk hos deg. Jeg skjønner at du er frustrert over å vaske hvitt trekk! Utrolig rart at man må demontere hele sofaen for å kunne få av trekket. Men jeg liker det :) Ha en fin dag! :)