fredag 3. september 2010

Hermegåsa!

Det er så mange fantastiske og kreative bloggere der ute, man får så mye inspirasjon at det nesten helt bobler over og jeg elsker det!

Jeg som har hundre forkjellige stiler hos meg, jeg som aldri klarer å bestemme meg... liker masse stilarter innenfor interiør... så blogge smaken min er veldig allsidig!

For en uke siden fant jeg denne herlige bloggen Ceciliasverden... hun er virkelig kreativ (som mange av dere andre). Så i går etter å ha lest et blogginnlegg hos henne... hermet jeg og laget denne puten:



Å jeg da som virkelig ikke liker å sy klarte til om med dette, med tungen rett i munn ble jeg ferdig... bare flaks at jeg liker å bruke knapper i scrappingen, slik at det hadde jeg på lager!

Nå skal det sies at jeg er veldig hektet på peace tegn om dagen (det og...*S*) da det er så mye av det på jobben, på klærne, skjerf og smykker...

Tusen takk Cecilia, you made my day...!!

Nå skal jeg ta vannkoppungen ut på en liten luftetur, koppene har tørket og de som aldri fikk utbrudd er borte... helgen blir bra!!

Ha en fin dag..
klem

9 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

WoW Lin du er helt råååå ....!

Dette må jeg kopiere
så snart jeg har anledning
veldig lekkert & stilig
og jeg elsker PEACE tegnet ...!

Ha en fin kveld,
håper det går bedre
med vannkoppene til
lillegull ...♥

klem til deg

Cecilia sa...

Så fiiin den ble!! og takk for fine ord.
Ha en super helg!
klem

Fjordheim sa...

Så flink du er. Ble jo flott den puta der. Utrolig hva en får til bare en blir inspirert nok og tørr å prøve. Og inspirasjon er det masse av på alle dei flotte bloggene. Og hos deg.
Ønsker deg ei herlig, vannkoppefri helg :)

Kristin sa...

SUPERgenialt!! Jeg tipper det blir en slik pute på meg også etterhvert, SÅ fin!! Gleder meg nå til å se resultatet av pall-bordet ditt :)

Villa von Krogh sa...

Det var stilig!

God helg til deg også. :)
Klem Anine

Kathrine 'Glimt' sa...

kul pute ;)
finfin blog - legger deg til hos meg jeg... :)

God helg!

Bluggi buggi blogg sa...

Så fin den ble. Hvis ikke du kan sy må jeg si du har talenter ;)
God helg
Trude :)

Lykkelita sa...

Du, den ble lekker!
Synd du ikke liker å sy, for du kan det og det er jo så mye man kan lage da...
Gleder meg til å se pallebordet ditt.
Klem fra Elisabeth

Mariannes Creative Blog sa...

Fantastisk kreativt - du er bare go.
Knus MARIANNE