søndag 19. september 2010

Hei...


Her skjer det virkelig ikke stort om dagen, jeg har vært hjemme med sykt barn, ja lillebror fikk vannkopper han og! Jeg har dratt på meg en forkjølelse selv, så vi har ligget mye i soffan de siste dagene ja!


Det har kommet så mye fint interiør og møbler nå, så ønskelisten er laaaaang....



Storesøster har spilt sin første hånballkamp på stor bane, var så stolt atte... de vant 6-3. Hun stod til og med i mål for første gang...

Takker og bukker for alle de herlige kommentarene deres!
Ha en fin søndag...
klem

8 kommentarer:

Hespe sa...

Helt enig, masse flott interiør i butikkene om dagen - sukk, vil ha..!!!

Ble fint med det nye trekket på sofaen, men forstår hva du mener, når hele sofaen måtte demonteres for å få det på. Skikkelig tøft pallebord du har laget også. Vel, om det kosetet litt - dette bordet er helt unikt, og DIN design - så da så..!

Fin søndag til deg!

Klem fra Hildegunn

Pink lady sa...

God bedring:)

Klem Pink lady

NIB sa...

Hei! Håper dere er på bedringen, det er så tøft med sykdom som "tar" hele familien. Godbedrig!!

S[ fin spiseplass du har n[! Veldig flott!

NIB sa...

Huff / naa ser det ut til at tastaturet laaste seg, beklager alle skrivefeilene!

Fru Andersen sa...

HEisann! Så lekker spisestue dere har, så fint med det flotte gamle bordet og de røffe stolene. Lyst og herlig!

Likte kjempegodt pallebordet ditt, lurt og stilig! Synes det er så fint med slike kontraster mellom tøft og søtt.

Legger deg til i bloggrollen min!

Ønsker deg og dine en fin mandag og god bedring!

Kristin sa...

Her er det også vannkopper på gang, tror jeg! Ikke stort annet å gjøre enn å holde barna unna barnehagen.. Fine disse hvite gulvene dine altså:-)

Anonym sa...

Hei, du kjenner ikke meg, men jeg vil bare spørre deg om hvor du har fått tak i lampen over bordet, den er bare helt nydelig:)

Mvh
Hanne

Fru Fjeldhammer sa...

Hei anonym..
lampen er kjøpt på zans i Lillestrøm, for 2,5 år siden.
Den er veldig fin.. men er på nippen til å bli byttet ut snart! *S*

Ha en fin helg..
klem