mandag 23. august 2010

veggord.


For en stund tilbake vant jeg et veggord inne på bloggen til Emmeline, jeg har brukt lang tid på å finne ut hvor jeg skulle ha det. Etter et kort venninnebesøk isted, kom det tilslutt opp på veggen.... det ble inn mot "lillestua".


Men dere her tar ting litt tid, så gulvene som skulle ha vært malt i mai... er fortsatt umalte, men nå skal ungene lånes bort en helg, bare si fra når det passer for deg farmor?...*S* så skal det males, jeg har grublet lenge på dette da ungene og vi har soverom på hver vår side av stuen, så hvor skal man gå mens det males!? Konklusjonen fra venninne min var at ungene sover borte en helg og vi låner senga til hun eldste!

Veggordet ble veldig fint det, selv om vi har strie...

Ha en fin solrik dag!
klem

9 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Der passet det jo fint! :) Likte "lilestua" veldig godt forresten. De stripete putene var knalltøffe.
Lykke til med maling av gulv. Greit å låne bort ungene litt da ja.

Karma sa...

Synes teksten passet veldig bra der den kom jeg, strie eller ikke:)

Klem Kaja:)

Smykkas sa...

Det ble virkelig flott med bokstavene du har plassert de.

Å male gulv er ingen enkel sak, men du har tydeligvis funnet en grei løsning.

Tvi-tvi.

Klem fra Astrid

det hvite hjerte sa...

Hei!

Det ble kjempefint, passet perfekt ...!

Vi rekker nok ingen tur til Nord nå
i høst, men kanksje til våren ...?!

Ha en fin mandagskveld ...!

klem til deg

pensjonat frua sa...

Så fint veggord! -og nydelig stue du har, blir gøy å se når gulvet blir malt. Jeg er veldig godt fornøyd med mitt hvite gulv!

Anja Holt sa...

Syntes det ble veldig fint, jeg! Fatter fortsatt ikke hvordan du orker å starte det der prosjektet....

Datt sa...

Hihi, med puta blir det "Follow your heart home"! :) Skjønne lillestua di, herlig stemning! :)

Lena sa...

Lekkert med disse veggordene!
En vakker vårdag før jul får du sikkert også malt resterende gulv... Jeg er nå den lykkelige eier av et salongbord og et hjørnebord som skal males hvile - men aaaaaner ikke når jeg får gjort det. Ugg. TTT sier jeg bare.

Hentet genseren min idag - I LOVE IT!!!

Prinsessen paa erten sa...

Kjempefint og gleder meg til å se gulvet :)