tirsdag 31. august 2010

Vannkopper.


Storesøster på 8 år har kroppen full av røde prikker som ser litt ut som kviser, jeg regner med at det er vannkopper da de klør også? Så i dag har jeg senvakt på jobben og da blir det overlapping på far og mor, blir jo en uke hjemme dette,... så går det vel 14 dager så er det vel lillebror sin tur... men enda greit at de får det nå enn i voksen alder! *S*


Bokstaver her og bokstaver der... flytter litt rundt på de jeg, hull i veggen har vi dessverre masse av! *S* En dag skal det vel flyttes en vegg og stria bort...



Er fortsatt veldig fornøyd med "wannebe" tolix stolene fra Living, de er gode og sitte på.. litt tunge for barna men det får være! Jeg har til og med lekt med tanken om å selge den tolix stolen jeg har, eller bytte med noen som har en hvit en? Selger jeg stolen kommer jeg jo litt nærmere en eams gyngestol!
Ha en fin dag..
klem

7 kommentarer:

Lykkelita sa...

Synd dere bor så langt unna ellers skulle vi kommet innom med ungene så de fikk vannkopper...:) Det er jo greit at de gjør seg ferdig med det når de er små.

Ellers er det blitt så vakkert hos deg - men de gulvene du, he he - ting skal jo ta litt tid... Ikke sant?? Kan bare tenke meg at det er en stor oppgave å ha hengende over seg... Men vakkert ble det hvertfall med malte gulv, så det blir deilig den dagen du får det unna:)

Klem fra Elisabeth

Skogmusa sa...

Så lekre de tolixstolene!! Flotte bokstaver også!!
Riktig god bedring:) Godt å bli ferdig med vannkoppene selvom det er tøft når det står på!
Klem

Anette:D sa...

Vi skal kanskje selge en slik gyngestol .... så kanskje noe for deg?...den er lime grønn da......

God bedring til snuppa med vannkopper.. kjedelige saker det.. men får håpe hun blir raskt ferdig med det... Husker hvordan sondre så ut... vi var jo på seminar sammen når jeg fikk mms med bilde av han...

det hvite hjerte sa...

Goood bedring til snuppa di ...
Leit å bli syk rett etter
skolestart, men enig
mye bedre å få vannkopper
nå enn senere i livet,
jeg var 17 år og fikk det
i vinterferien! jeg kan huske
at jeg var svært syk
så jo før jo bedre ...!

Begge våre hadde det i
3 års alder ...!

klem til deg

Fjordheim sa...

Ja det er jo greit at ungene har vannkopper mens dei er så pass små. Hørte at det gikk vannkopper her i området også nå. Litt ubehgelig er det jo mes kløingen, men heldigvis er det stort sett en grei sykdom å komme gjennom. God bedring, og kos dere litt ekstra :)

Lena sa...

Kjipern med vannkopper - men myyye bedre nå enn i sen alder. Da jeg fikk det som noenogtyve-åring klarte jeg å smitte pappa.... Tro meg - han så IKKE ut. Aldri sett noen med så mange prikker jeg!
God bedring sendes til K - håper hun blir frisk snart!!!

Klem.

Marthe sa...

Det går vannkopper i bhg til minsten. Krysser fingre og tær for at han får det:) Like greit å bli ferdig med det.

;)