torsdag 5. august 2010

Torsdagsblues...


Dagene går i ett her, og første uka etter ferien er tøff, heldigvis har jeg en myk start da jeg har fri i morgen... 4 dager denne uka, passer bra! *S*

I går fikk vi inn noen nye varer, jeg kjøpte med meg et duftelys av merket "senze of joy", lukten er eple/kanel. Jeg har aldri vært noe fan av akkurat den duften... så blir spennede og prøve...det luktet veldig mildt av selve lyset!

Vi vet ikke helt hva vi gjør i helgen, meningen var å dra på hytta, men når minsten kom hjem med bursdagskort i hånden i går og var så stolt som en hane... og bursdagen er førstkommende lørdag, så tror jeg vi blir hjemme.
Jeg har senvakt i dag, så jeg får vel få unna litt husarbeid, eller soffan frister mer...*LOL*
Ha en fin dag..
klem

3 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Deilig med noen nye dufter:)
eddaKlemmer

Karma sa...

Ah, kjenner til den... Blir litt mye bursdager innimellom, men så synes jo de at det er så utrolig morro!

:)

Martemora sa...

Herlig stillebilde :)
Ha en flott helg uansett planer..
Klem Martemora