torsdag 12. august 2010

Torsdag.


Ja, nesten helg nå...to arbeidsdager igjen! Sfo har planleggingsdag i dag og i morgen, så storesøster er med bestefar på jobb noen timer i dag, så reiser de to på hytta. Etter arbeidsdagen i morgen, reiser mormor og vi etter! Det er meldt sol....


Vi er veldig glade i stolene våre fra Living, men vi må ta vekk teppe for det er vanskelig og trekke de fra bordet, mye grining blandt ungen pga det. Lurer på hvordan det går utover gulvet...?... som aldri blir ferdigmalt...*LOL*
Skal gjøre meg istand nå...
Ha en fin dag!
klem

12 kommentarer:

Fjordheim sa...

Spørs om du ikke må sette filtknotter under stolbeina. Men det er noen støvsamlere syne jeg.
Ønsker dere ei flott helg på hytta :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Er de gode og sitte på de stolene?
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

Lena Celine sa...

Kjempe tøffe stoler..... God tur til hytta og kos dere masse!!!!

klemmer fra Lena

Hello House sa...

Hei! Tusen takk for fin kommentar! Veldig hyggelig at du likte den ;) Og wow for noen herlige stoler!! Håper at det løser seg med gulvet.. Fin dag til deg også!

Anja Holt sa...

Du må ha dobbeltknott under stolene når du får malt.... minst! Bytt de ofte, i hvert fall om du har slike som våre, for de tiltrekker støv.

Skal vi snart reise på kino igjen?

det hvite hjerte sa...

putt på filtknotter
små runde fra
IKEA
det har vi stort
sett under alle
våre møbler her
i huset ...!

ha en fin helg på hytta, Lin ♥

klem
ann-christin

Lykkelita sa...

Kos dere på hytta - håper det blir strålende vær.

Filtknotter er nok tingen, men jammen er de noen forferdelige støvsamlere...

Klem fra Elisabeth

Smykkas sa...

Lekre interiørbilder.

Klem fra Astrid

Lena Marie sa...

Hei:) kjempefine stoler! Også liker jeg skapet i bakgrunnen!
Kartet er fra IKEA ja..:) løp og kjøp!:)

Siv Toril sa...

Hei! Synest bloggen din var kjempe fin: ) Har lagt meg til som følger... Håper det var greit! Du er hjertlig velkommen innom til meg også på adr: " Hjem og lidenskap" Klem

nr14 sa...

Stakk innom for å se litt. Ramma ble fin sort:)

God tur og ha ei fin helg:)

jeanette sa...

kjempe fine stoler,solgt spisestua mi har hjemm og kjøpt meg ett enkelt bord på ikea men mangler stoler fortsatt, falt veldig for tolix og de er jo ganske like de du har.hvordan er de å sitte på tro?

velkommen til meg og min side også!

ha en fin søndag!
stor klem herfra