søndag 8. august 2010

Sommer


Ungene og pappan stakk på sykkeltur til svigers, jeg skal være husmor i dag... horn med ost og skinke skal fylle fryseren, og middager skal lages og fryses slik at det blir enklere for mannen i hverdagen... ! (100% stilling i butikk er vel ikke akkurat og anbefale når man har små barn.)*S*


Nå kom sommerværet skjønner jeg! Det er jo varmt og vindstille, det tror jeg ikke jeg har opplevd i sommer! Jasså, neste år må ferien starte i august altså!?! Eller sa vi en sydentur? *S*



Jeg sier bare at soffan er så møkkete at den "står" av seg selv snart, så uanmeldte gjester er vel ikke det beste nå, men de får skylde seg selv!? Eller husmora får vel vaske trekket i dag...
Ha en fin sommer dag..
klem

2 kommentarer:

Karma sa...

Jeg satser alltid på at uanmeldte gjester tar det som det er... Ingen som har det perfekt absolutt hele tiden :)

Kos deg med sofatrekkvasking og nyt sommerværet som endelig har kommet

:)

Anja Holt sa...

Du kan vaske i morgen, da er det meldt styggevær igjen visstnok. Kos deg i sola!