lørdag 28. august 2010

Lørdag...




I dag har det vært den store senterdagen, det har sprutregnet i hele dag! Først gikk ferden til ikea, endelig er soffatrekket til bestilling, det kommer i posten om en uke...

Så ble kremmerhuset besøkt, der kjøpte jeg denne kule lille kommoden på bilde, fin ikke sant!?
Så innom Dorothea, for å kjøpe en konfirmasjonspresang....

Så ble det Toy story3 på oss... til ungenes store glede!

Vel hjemme laget jeg pannekaker til ungene og hjemmelaget potetmos med skavet reinstyrkjøtt til meg og mannen!

Nå nyter jeg stillheten et par timer mens de er hos svigers og ser fotball...
Slik går no dagan....

I morgen er det ut i skogen og opp i trærne...
Kos dere!
klem

12 kommentarer:

Anette:D sa...

Høres ut som en flott dag.. Skal dere på skogstur imorgen? Vi skal på Losbydagene om været er ok.. orker ikke en dag til i ute i regnet... da blir det kino:d

Ha en fin kveld

åshilds villa sa...

hørtes koselig ut..ønsker deg en fin lørdagskveld..lekker liten kommode..klem fra åshild

Nummer ni sa...

Finfin liten kommode.
Var ToyStory 3 morsom, lurer på om eldstejenta skal få seg en kinotur i morgen..
Ha en kjempefin lørdagskveld!

Anja Holt sa...

Toy Story er kjempemorsom, anbefales! Frister ikke, som Anette sier, å gå ut i regnet. Her tar vi værforbehold! Kos dere masse!!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Den lille kommoden er kjempestilig! :)

Ha en fin kveld!
Klem

Bettum Villa sa...

Så stilig liten kommode.. siklet på denne her om dagen til hobbykroken min, men den ble for dyr for meg gitt ;)

Klem Madelén

Tone sa...

Den kommoden var dødskul :D

Elisabeth, innerst i veien sa...

Søt kommode, får satse på oppholdsvær i morgen da. ☺

jeanette sa...

kjempe fin hylle, den likte jeg veldig godt! kremmerhuset har såååå mye fint!
ha en fortsatt fin fin helg!

klem klem

bea sa...

mmm.. kremmerhuset får besøk av meg mandag !

God søndag til deg :)

nr14 sa...

Morsom kommode du har funnet:)

Ha en fortsatt fin helg:)

Karma sa...

Skuffen var kjempefin!

Kaja:)