tirsdag 3. august 2010

Hverdagen...




Nå er den her, hverdagen altså... igjen! Den har innhentet oss og nå er det ikke ferie igjen før til jul! *S* Det ble tøft og starte på`n igjen, følte meg som ny.... kassa var bytta ut og masse nye høstklær var på plass, deilig!!

Her inntas kveldsmat, den ene ville ha brødskive med smør og den andre tok litt jordbær med vaniljekesam... stille er det her ihvertfall i 2 minutter! *S*

I dag er det favoritt dag av alle dager, både Greys anatomi og privat praksis på samme dag og rett etterhverandre... bare venter jeg nå!

Nyt ferien dere som kan...
Klem

6 kommentarer:

Audhild sa...

Hverdagen kommer å innhenter oss før vi vet ordet av det ja, vips så er sommerferien oppbrukt!
Håper ferien har vært fin for dere da! er litt godt med hverdag og rutiner igjen og sjø:)

Hanne Mette sa...

Hverdagen kommer gjerne litt brått på, men man kommer fort inn i det og vips er det jul.
I alle fall nesten. ;)
Har samme Home puten som deg. Synes den er så fin. :)

... 4 på toppen sa...

Brødskive med smør ja ... sånn er det her også. Og jeg lar de få, bare de spiser. Hvorfor liker de ikke alt det gode pålegget som finnes? Skjønner meg ikke på unger jeg altså :-)

Koselig å prate med deg igjen i dag, lenge siden sist.

Nå er det Greys om bare en time.

Klemz

Smykkas sa...

Å begynne på;n igjen etter ferie er en brå overgang. Min erfaring er at det tar nesten en ukes tid før alt har "normalisert" seg.

Klem fra Astrid

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Fint bilde!

Hverdagen kan komme som kasta på en selv om man (tror) man er forberedt.
Jeg skal nyte resten av uken, så blir det hverdagsliv her også.

Anja Holt sa...

Hverdager blir til en fest, med jordbær, vaniljekesam og ett glass brus etter at ungene har lagt seg... ;)