søndag 1. august 2010

1001....



Her ble vi vekt 9.30 i dag, vi har blitt virkelig bortskjemt med sovemorninger her i ferien, hvordan skal dette gå når hverdagen begynner i morgen!?

Mini har vokst noe helt utrolig fra våres til nå... plutselig er alle bukser høyvannsbukser igjen!! Er det mulig lissom....?

Selv om ungene her er 4 og 8 år og ingen dukkehus i hagen, så falt disse tøymat, frukt, is lekene i smak!! Mor innrømmer at hun kjøpte de litt til seg selv også... *LOL* (ikea er tingen..)

Sola skinner innimellom her...
Ha en fin dag!
klem

5 kommentarer:

Christine C sa...

Hehe, halv ti høres himmelsk ut - her er det halv sju som gjelder for tiden, for selv om han er minst er det lillebror som bestemmer når det er morgen.

Herlig tøymat da - kjenner at jeg har lyst på noe slikt i hus jeg også ;-))

Ha en fin første august!

Beate sa...

ååå, de er kjempesøte... hmmm sikker på at loppa ønsker seg slike...

klem beate

Fjordheim sa...

Ja det er vel ofte slik at ei lita datter gjerne vil ha det mor har. Flotte sandaler.
Herlig "mat" og en flott sekk til jenta.
Ha en god arbeidsdag i morgen :)
Her der det ei uke igjen av ferien. Og godt er det.

S & E sa...

Jeg skjønner hvor turen skal gå når jeg kommer tilbake fra miniferien! Jeg skulle hekle noe, men hvor ble tiden av???

MammaogMatilde sa...

Har de disse på ikea altså? Jeg finner dem ikke på nettsiden. De så helt fantastiske ut! Spørs om jeg må ta den timeslange turen dit :-D