torsdag 15. juli 2010

Wannabe...



Vært noen merkelige 14 dager her... med litt ferie hvor jeg ble syk! sengeliggende og feber i 6 dager, nå er jeg på bedringensvei!!! sannsynligvis en mageinfesjon som slo knock out på meg... Heldigvis 14 dagers ferie igjen!!



Vi har rukket og kjøpe seks nye spisestuestoler... jeg har jo drømt om tolix, men er nok ikke flink nok til å spare..... så når jeg så disse på Living til 450kr stk... falt jeg i staver.. ikke nok med at de ligner, men de er bedre og sitte på også!!


Mens jeg har ligget i sengen, har resten av familien vært sammen med svigers på ferie, de har vært på Bø i sommerland og kost seg masse... jeg har lest alle interiør blader som finnes tror jeg!!

Nå spilles det Hits for kids for alle penga her...
kos dere og nyt sommern!!

klem

12 kommentarer:

Karma sa...

Supre stoler! Skal ikke se bort i fra at jeg tar meg turen dit selv nå... :) Takk for tipset!

Anonym sa...

Kjempefint ble det med de nye stolene:-)) Håper formen kommer seg, og at du får en fin ferie!Vi skal nedover til Sarpsborg i sommer. I forbindelse med allsang, og da har jeg tenkt meg å få til et stopp på Dorothea. Jeg gleder meg:)) Fortsatt god sommer til deg også! Klem fra Vigdis

Romantiske Stinemor sa...

Åå kjempe fine stoler, passet veldig godt inn hos deg også:-) Håper du er bedre snart, ha en fin kveld videre..klem Stinemor...

Hanne Mette sa...

De var jo faktisk kjempefine! Og så billige da! Moro.

Lotta sa...

Olala..Trodde seriøst det var Tolix!!!!!! LEKKERT!!
God bedring!

Klemmer

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Ååååå superstilige stoler!!! Me like ♥ Og så fint du har det , mange flotte innlegg her da!!

Ha en fin sommer :))

Klem klem :))

Fjordheim sa...

Så kjedelig da å bruke noe av ferien til å være sjuk. Håper du får 14 gode dager nå.
Stolane var fine dei. Så flott at du fant dei. Ha en god ferie :)

Anja Holt sa...

Hehe, ble bra det da! Og penger spart til andre investeringer i heimen, det er jo bra! Håper du snart er helt frisk og rask, gleder meg til å se deg i full fres igjen!

Beate sa...

ååå, de er rå-fine!!! takk for tips... sikler nemlig på tolix stoler selv.... men disse er jo like fine

klem beate

Lena sa...

Lekkert!
Em savnet deg idag, vi var innom på jobben og shoppet som gærne jenter bruker gjøre... Hun ble lykkelig over noen supersøte bowlingfigurer da! Og deklarerte høyt og tydelig at hun ville ha prinsessen på erten...
:o)

Jatte sa...

Så stilig det ble med de stolene :)
De ser jo ganske like ut som TOLIX! :D Å er de bedre å sitte på OG billigere så er det jo ikke tvil engang !!

Ha en herlig helg,
Klemmer fra Jatte♥♥

det hvite hjerte sa...

Hei søte Lin

Dette ble utrolig lekkett
nå ser rommet helt
gjennomført ut ...!

Skjønner godt du er fornøyd
stolene hevet hele rommet syntes jeg ...!

Også til den prisen
skjønner godt du ble glad ...!

Kos deg i ferien
vi våknet første dag på
fjellet nå med sol og
knallblå himmel
herlig ...!

Klem til deg