lørdag 17. juli 2010

Turkist er herlig...


En gang i mai kjøpte jeg denne lemonade kassen fra House doctor, vet fortsatt ikke hva jeg skal bruke den til... men måtte ha den!


Favortittfargen min er turkis, og denne er helt herlig... jeg har aldri laget noe hjemmelaget saft eller noe... men bare kassen i seg selv gjør at jeg har lyst til å lage sitronsaft eller lemonade!!



Men jeg har startet rolig med å kjøpe noen flasker først, den med sitronsmak smaker kjempe forfriskende!!


Den passser jo helt perfekt her oppe på bordet, men hva skal man ha oppi!? *S*
Det er film i kveld, bare ungene kommer seg i seng.... noe som blir senere og senere for hver dag som går i ferien... heldigvis sover de lenger om morningen!!
Kos og klem...

10 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det var en flott kasse. Syns det var flott med det oppi som er der. Men det blir kanskje ikke det samme når saften er drukket opp. Men noen lys og blomster blir sikkert fint. Kan tenke meg du finner på noe.
Herlig tur dere har vært på i dag. Håper ungene er slitne så blir en rolig kveld på dere.
Kos dere med filmen :)

Karma sa...

En super kasse som passer til alt. Kjenner til "problemet" med å kjøpe ting fordi jeg bare MÅ ha det. problemet kommer når jeg får den hjem og ikke vet hvor den skal være... Lykke til:)

Elis@beth sa...

Knallfin kasse!!!

Giveaway inne hos meg-håper du vil være med!!

Klem!

Anja Holt sa...

Fruktfat? Nøtter?

det hvite hjerte sa...

Så morsomt ...! Du & Lotta
Blogger om de samme tingene
om dagen ...!

Jeg fant en skatt på en nedlagt
gammel fjellseter tidligere idag
en gammel kasse lignenende
din i gammelt treverk som har
spor etter et langt værhardt
liv langt oppi fjellheimen ...!

Amadeusparken har kjørt
forbi mange ganger, men aldri
besøkt, høres ut som dere har
hatt enfin ferieopplevelse ...!

Klem til deg

Hanne Mette sa...

Utrolig søt kasse! Vet ikke annen råd enn at du får begynne å koke saft. ;)

Smineset sa...

Hærlig kasse! Vet hva du snakker om ang. feriebarn. Her løper de fortsatt rundt, og klokken pusher 23....

Klem ;-)

Beate sa...

love it!!

Høvebakken sa...

Ja turkis er en flott farge;) Kassen er kjempe lekker!
Kos dere i ferien, klem M:))

Smykkas sa...

For en fantastisk kasse du har fått tak i. Turkis er så absolutt en av mine favorittfarger også. Jeg skal snart i gang med et smykke som bl.a. skal ha turkis innslag for det er kommet noen klær for høsten som inneholder den fargen.

Kassen din kan brukes til mye forskjellig. En kombinasjon av lys og blomster, kanskje også litt fattigmannssølv, er et forslag fra meg.

Det skal bli spennende å se hva det blir til.

Klem fra Astrid