mandag 19. juli 2010

Stjerner...





Når stolene ble kjøpt på Living,. så tok jeg også med meg disse stjerneputene, de og stolene er av merket "In House"... 129kr puta, så var det ta 3 betal for 2! Det liker vi...


Dagen i dag har vært veldig slæk, vi har lekt ute... spilt spill inne (det regner) og vært en liten tur på Ikea. Måtte ha ramme til et bilde 8 åringen har tegnet, vi har en liten Picasso i huset!! *S*


Middagen i dag er spaghetti med hjemmelaget kjøttsaus...
Ha en fin kveld..
klem

6 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Mye likt som oss
spilt massevis av
spill,
jeg VANT overlegent
Monopol ... :)

Til middag har vi
også hatt spagetti med
hjemmelaget kjøtt&pølse saus ... !

Fine puter
gøy med den
vrien der ta 3 betal for 2 ...!
Jippi sier vi da :)

Ha en fin kveld ...!

klem til deg

Anja Holt sa...

Og ikke mye ulikt vår dag heller, jeg stakk en tur på Megasun for å få litt d-vitaminer...

Lotta sa...

Jeg MÅ på Living så snart som overhodet mulig:) *Smiler*

Anette sa...

Hei!
Så fin blogg du har! Her kommer jeg gjerne innom igjen ;)

Anette

Beate sa...

fin sofa, og kule puter!!

nyt dagen

klem beate

Smykkas sa...

Helt enig. Ta 3 betal for to er ypperlige ting. Dessuten er jeg veldig begeistret for halv pris av halv pris.

Gjorde noen innkjøp igår på slike salg.

Klem fra Astrid