mandag 26. juli 2010

Mandagsregn..


Da er vi hjemme igjen fra hytta, mannen jobber og barna og jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre i dette regnværet. Heldigvis ringte ei venninne til storesøster så minsten og jeg har vært og hentet kompisen hans i barnehagen... så dagen går!

Nye lysestaker fra ikea har det blitt, de er vel i tre.. men hvite!


Noen som kjenner igjen disse flaskene, gamle minner oppstod når vi var på harry handel forrige onsdag...... egentlig ble disse handlet til storesøster (stolt med egen balsam og shampo..) men jeg har lånt litt i dag... det lukter himmelsk! *LOL*

Middagen i dag er enkel, pølse og lompe... det har minstegutta her bestemt!
I morgen skal jeg en tur på Linneas Hage... gleder meg!

Ha en fin dag..
klem

6 kommentarer:

små og store drømmer sa...

Pølse og lompe hørtes faktisk veldig fristende ut.
Er litt usikker på hva vi skal lage i dag. Kanskje det blir pølse og lompe. Alt frister uansett når man er sulten :)

Smykkas sa...

Vi har endelig hatt noen dager med godvær, men det skal ikke vare særlig lenge.

Regnvær har vi hatt i bøtter og spann denne sommeren, så jeg forstår godt at du ikke helt vet hva du skal ta deg til.

Den lettvinte middagen smakte helt sikkert kjempegodt.

Klem fra Astrid

Home By Virginia sa...

Mmmmmm... Pølse og lompe er jo godt det... ☺ Det står ofte høyest på ønskelisten til størstemann her i huset... ♥ He he

Kos deg hos Linnea`s hage i morgen... MYE fint der...!!! ☺

Klemmer fra MV ♥

Anette:D sa...

Så får gi lyd om du vil ha med deg noen på Linneas hage. Lenge siden jeg var der sist:D

De lysestakene så jeg ikke på IKEA i dag.. men de var fine..:D

Høres ut som dere har hatt en flott dag i dag. Klem

igi sa...

Om jeg husker den shampoen? Jaaa! En jeg var veldig forelska i på ungdomskolen brukte den, kribler nesten i magen bare jeg ser flaska nå :-)
Igimannen har dessverre ikke så mye hår lenger ;-)
Klem Igi

susan`s side sa...

Og ja, de husker jeg veldig godt. Får nesten kjøpe litt neste gang jeg er i Sverige. Husker du Date også, den parfymen alle hadde.