fredag 30. juli 2010

Laaaaang dag...


Samtidig som jeg kjøpte stolene på Living dro jeg med meg dette plastteppe også! Har en liten for kjærlighet for stjerner om dagen... og prikker! Hmm....

Hvor teppe skal vet jeg ikke, men det kostet ikke mer enn 349kr. Minner meg litt om disse pappelina mattene!?


Det er grått og hvitt.. og man kan få det i brunt og hvitt... andre siden er hvit med grå stjerner!

Dagen i dag har vært lang, min egen skyld det altså... Storesøster var ikke bare litt vrang i går så hun fikk innestraff i dag... så ris til egen bak der altså!!

Nå skal vi steke pannekaker her, det har jeg lovet!
Ha en fin kveld, klem!!

9 kommentarer:

Anja Holt sa...

Stjerner er fint, særlig på himmelen og i sin elskedes øyne? ;) Ja, i dag er dagen for romantikk her i huset! :P

Beate i Husets Hjerte sa...

Jeg må nok til Living!!! Takk for tipset! Ha en fin fredag!!

kjersti sa...

Fiiint, og så fine stoler du har fått deg!
Og til den prisen da, det kaller jeg kupp;)

Klem Kjersti

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Har også en forkjærlighet for stjerner, og i dag kom min (andre) Pappelinamatte. Blå og hvit, 5 stjerner. Matten du har kjøpt er veldig lik da, så det var jo et kjempekjøp!! Min kostet ikke akkurat 349 kr ;)

Hjemmekjær sa...

Det var et fint teppe, og en fin pris:)

Hjemmekjær sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Living White sa...

De er fine de mattene der, kunne godt tenkt meg en slik i gangen eller på soverommet selv.

Vi har også hatt pannekaker i dag, med bacon på, det er kanongodt! Ha en super duper helg:)

Almas Hus sa...

å knallfin matte du hadde fått tak i !! Heldig du som bor nærme Living...Jeg elsker Grått - og stjerner:)
Fortsatt fin helg til deg!
Klem

map79 sa...

3 ganger har jeg vært på Living og sett etter dette teppet - som de har hatt avertert i iallefall de to siste avisene sine. Men Living på Forus har bare det brune :P uflaks - det var skikkelig fint. Og passet lommeboken mye bedre enn Pap. teppene ;)