fredag 16. juli 2010

@


Vi er hjemme etter en tur på Pannekakehuset på Bærums verk, det har nesten blitt en tradisjon hver sommer det der... ungene her elsker jo pannekaker, så det er en suksse!



Jeg har malt M`en, istedefor grønn er den i fargen isvann nå!

Det er jo så mye fint på verket interiør, og lille verket ... Kjøpte en Greengate mugge og selvsagt har vi vært på sjokoladefabrikken, fikk med oss litt derfra også.

Nå er ungene på sykkeltur, jeg skal fikse middag og vaske litt tøy!

Ha en fin sommerkveld!!
klem

6 kommentarer:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei :))

Syns M din ble kjempelekker!!!! Kjekt å se noe annet enn hvit og grått på bokstaver oxså...

Ha en fin fin sommer :))

Klem Hege :))

Anja Holt sa...

Dette ble riktig så smekkert... men jeg og mange andre (inkl din mann, sikkert) lurer nå på om alt som ble malt grønt nå får ny farge? ;)

Fjordheim sa...

Pannekaker er jo veldig godt.
Har ikke vært på noe pannekakehus, men det høres godt ut. Pannekaker er jo kjempegodt.
Koselig med slike småturer i ferien.
Ha ei flott helg :)

Living White sa...

Jeg elsker pannekakehuset, jeg pleier besøke de hver gang jeg er sørpå:)

Christina sa...

Så gøy!;) elsker verket.. ha en fin kveld!:)

Smykkas sa...

Dere hadde tydeligvis en flott dag.

M-en gjorde seg veldig fint som en brytning til det andre.

Klem fra Astrid