onsdag 28. juli 2010

4 uker...


Ugle fra House doctor har jeg ønsket meg en stund, ble så glad når jeg fant den på linneas hage!

Ungene sitter hylende på hvert sitt rom... de forventer at jeg skal ta de med til lekebutikken og kjøpe noe... litt bortskjemte i ferien, ja det er vår feil!!


Jeg har sendt de inn på rommene sine da de begynt og krangle og gitt de klar beskjed om at her går vi INGEN steder før det de har ryddet... Da hylet de enda mer for det klarte de jo ikke alene!! Å joda da.... mor står på sitt, så det ble ro tilslutt og jeg hører de rydder i vei!! Det vanker vel noen ukepenger da...? *S*

Sola titter frem i ny og ned og det er passe varmt ute...
Ha en fin dag!!
klem

4 kommentarer:

Beate sa...

he,he... det der høres kjent ut... ikke bare-bare å strammen inn igjen etter ferien!

digger ugla!

klem beate

Anette:D sa...

ja man blir litt løs i lommeboka i sommerferien:D Men må tilbake til hverdagen. Godt det er flere som har barn med temprament. Gutta er og rydder på rommet nå... tar sin tid.. De krangler mer enn de rydder. Men de må:d

Huset på terrassen sa...

hehe kjenner meg igjen....ikke bare bare å få ungene bort fra "feriemodus" ... kjempesøt ugle )Klem Linda

Karma sa...

Lommeboken trenger en liten ekstra "glemmekodelås" etter ferien ja:) Ville bare si at jeg er innom deg ofte og liker veldig godt det jeg ser. Derfor tenkte jeg å gi deg en award! Ta en titt innom bloggen min så ligger den der og venter på deg:)