mandag 28. juni 2010

Tresko..



Jeg har kjøpt meg tresko fra nettbutikken VELKOMMEN, veldig rask og flott service!
Har ikke brukt de enda, for de var litt smale så jeg med mine bredeføtter må blokke de ut litt... men virkelig flotte og se på.... *S*



Så før jeg ble syk fikk jeg kjøpt med meg denne herlige skålen fra Dorothea, den kommer fra pip Studio... Blir den nye sjokoladeskåla i dette hus!! *S*

Skal hoppe i dusjen jeg nå, så er det senvakt på jobb... gleder meg!!
Ha en fin kveld...
klem

5 kommentarer:

Hege sa...

Nydelige:-)
Jeg har kjøpt meg de rååsa - helt skjønne å gå i:-)
Ha en fin dag,
klem Hege.

åshilds villa sa...

lekre tresko..ha en fin kveld.klem fra åshild

Hespe sa...

Så skjønne klogger du har fått deg! Jeg har akkurat kjøpt meg noen sorte i liknende design - herlige både å se på og gå i.. :o)

Nå koser meg hjemme i Nordfjord på ferie. Dagene raser så alt for fort avsted, fylt med oppussingsprosjekt i huset etter besta og besten, skattejakt i gardfjøs og i løe og litt slaraffenliv innimellom... ;o) Nyter dagene til fulle :-D

Fortsatt fin sommer til deg!

Klem fra Hildegunn

Fjordheim sa...

Dei treskoene var flotte. Slike kunne jeg fakisk tenkt meg. Kanskje jeg linker meg innpå å bestiller et par.
Skåla var nydelig, og fylt med herlig godt.
Hadde tenkt meg innom Dortea i helga, men rakk det ikke.
Ønsker deg ei god uke :)

home 4us sa...

Herlige tresko! Det blir vel det neste bare må ha:)

Min kitchen aid er like om hjørnet, og jeg gleder meg:)

Ha en fin dag!