mandag 21. juni 2010

Tiden flyr...


Tiden flyr folkens, sola skinner... og jeg gleder meg til ferie, selvsagt!
I dag har jeg tatt meg fri fra jobb, flotters med ekstrahjelper som har skolefri!!


Huset trengte en liten vask og jeg trengte litt tid for meg selv... ungene og jeg tok en rolig morgen og de får en kort dag på sfo og bhg.

for et par uker siden var ungene med besteforeldrene sine til Rodhos, jeg og mannen var hjemme og jobbet... angret litt på at jeg ikke fikk malt ferdig gulvene da altså. så ja litt av ferien må jeg bruke på det, ellers så skal vi vel kose oss på hytta til foreldrene mine!
Nei dere... nå er det ut i sola og klippe plenen her..
klemmers!

7 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Ja, du må kose deg nå som sola endelig har tittet frem igjen!! Og slapp av med gulvet, det går jo ingen vei ;), men gleder meg til å se resultatet da :P.

Må også nevne at du har det kjempe fint hjemme hos deg!! :D

Klem Madelén

PS: Ta gjerne en titt på min give away :P

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Jeg fikk en idé! Takket være det ene bildet du hadde i dette innlegget (he-he). Tusen takk! ;)

Koselig blogg du har, - følger deg, jeg.

Ha en super dag i sola!
Klem.

Camilla sa...

Endelig er solen her! Er visst lovet mange finværsdager fremover, så nå er det bare å nyte sommeren.

Klem C.

det hvite hjerte sa...

Heisann

der er du jo ...
hyggelig å se at du blogger igjen ...!!!

flotte bilder av stuen din,
trøst deg med at malingen tørker
fort nå i sommervarmen,
og dessuten er du dreven,
så denne gangen går nok
malingen av resten av stuen
som en lek,
det er jeg sikker på ...!

ha en fin mandagskveld,
her bytter jeg på å nyte
ettermiddagssolen og
blogge litt - herlig ...!

klem til deg lin
fra
ann-christin

♥♥
♥♥♥

Anja Holt sa...

Kjære deg, slike vakre dager skal man tilbringe ute med kaffen! Tid nok senere til innepysslerier!

hjertero.com sa...

Urolig koselig du har det hjemme hos deg!

-Og den stolen...Ah, ELSKER DEM! Tror det er fare for at det ryker med et par til spisestuebordet mitt gitt... ;)

Måtte le litt da jeg så muffinsene dine. Godt å se at ikke det bare er mine muffins som blir helt katastrofe innimellom. Muffins har jeg bare aldri fått skikkelig til...

Ønsker deg en finfin kveld!

Klem Silje :)

Smykkas sa...

Det ser ut for at vi må slippe alt vi har i hendene straks sola viser seg, for det er sannelig ingen hyppig gjest.

Vi venter fortsatt på varmen. Hva tid kommer den mon tro?

Klem fra Astrid