onsdag 30. juni 2010

Muffins...


selvsagt ble det muffins til kveldsmat her i dag... (nabolaget får vente til ferien, sorry)
Formene er fra Åhlens, de er helt rå... blir ingen flyte utover hele muffinser med slike stive former nei!!


Maskina gikk som en drøm og den "pisket" helt i bunn og deigen ble luftig og fin...
Muffinsa smakte virkelig godt... saftige og gode... vet ikke jeg om det er meg eller kitchen aiden sin fortjeneste jeg...*LOL*



Ungene hentet besteforeldrene, for de måtte jo få de og!

Nå har far og barn i huset her ferie, så dette ble en god start... jeg har to arbeidsdager til før ferie!!

11 kommentarer:

Anja Holt sa...

Uuuuu, de var flotte frue! Og så ser de jo så bra ut i slike stativer! Grattis, jeg tror mest på deg og litt creds til kitchen aid.

det hvite hjerte sa...

mmm ... de så gode
ut, har du oppskrift å
dele ?! ...

Beate sa...

nam,nam!!! så flotte!!
digger formene!

klem beate

home 4us sa...

Der ble det jammen sant muffins gitt!!

Herlige saker:)

Daisys home sa...

Nammis de så gode ut!Takker for at du la igjen kommentar ,det betyr mye å se at det er andre som også mener det samme...klem

Smykkas sa...

Dette så jammen fristende ut, og du har plassert herlighetene så fint på fatet.

Klem fra Astrid

Fjordheim sa...

Det såg jammen godt ut.
Sikkert du som er blitt veldig flink til å lage muffins.
Formene er jo nydelige. Lurt med slike som holder deigen i formen.
Maskinen gjør jobben sin ser jeg.
Ha en flott dag :)

Monica sa...

åååå de var flotte, jeg elsker de muffinsformene fra åhlens og jeg elsker muffins, så her måtte jeg jo bare inn å lese, jeg har også det muffinsstativet, hihi ååå nå fikk jeg jo lst til å bake muffins jo, hihi Men du, de så utrolig gode ut, vil du dele oppskrift. klem monica

Hanne Mette sa...

De så gode ut! og ikke minst er formene smarte. Jeg har mer enn en gang fått muffins utover hele steikebrett når formene ikke har holdt mål...
Bloggen din er kanllfin. Du har et flott hjem. Legger meg til som følger jeg. :)
Hanne Mette

fru Pink sa...

Hihi, godt å høre at Kitchen Aiden klarer å røre sammen muffins;-) De så gooode ut!
Takk for bursdagshilsen:)
Nå har jeg "sett" etter deg mange ganger på Dorothea, men har ikke klart å pønske ut hvem som er deg, hihihi:)) Skal ta meg en tur snart igjen - trenger litt lyseblått PIP kjenner jeg;-)
Fortsatt god sommer!

fru Pink sa...

Hihihi, neste gang MÅ du bare si ifra ellers blir jeg paranoid!!! Uff - håper jeg var hyggelig da, hehe;-)