søndag 27. juni 2010

Litt treg!!

i avtrekkern her... ser jo at emmeline skriver mye om denne herlige maskinen om dagen, selv har jeg vært på hytta i helgen og ikke fått med meg at de har den på "tilbud" på komplett.no......(sånn er det når man bare ser på bildert og ikke leser teksten!)


så jeg har jo nå sitti og googlet kitchen aid maskiner og funnet ut av dette....men egentlig kunne jeg bare lest teksten hos Emmeline!!! Jepp, så jeg har nå bestilt en grå maskin til 2989 kr fra komplett (bursdagsgave altså...)!! hurra, 17 mai og alt på en gang... men nå er det seg slik at jeg har jo null peiling på dette... har jeg blitt lurt, er det mindre motor på denne..osv?? Tankene flyr...

Å ja, ble ikke hvit på meg da jeg er i den gråe/svarte verden!!

Ha en fin kveld..
klem

9 kommentarer:

wenche sa...

Har så lyst på en slik, de er jo så pene. Men jeg kjenner ingen som har den, så jeg er slik i tvil på om jeg skal invistere i den eller ikke.

Håper på at du kanskje legger ut et innlegg om den, når du har testet den? :)

Ha en fin søndagskveld:)

Klem Wenche

det hvite hjerte sa...

Tøff,
denne MÅ stå
fremme på benken ...!
Da får vi kanskje
se kjøkkenet ditt
også, smiler ...!
Nei, da det gjør du
rett og slett som du
vil med vennen, håper
alt er bra med deg,
hyttetur i helgen hørtes
fantastisk ut,
været har jo vært helt
på vår side ...!

Har du begynt på ferie
nå eller skal du jobbe litt
til, jeg skal henge i
stroppen litt til før
ferieføelsen braker løs ...!

Ha en fin søndagskveld,
klem til deg

Anonym sa...

De selger dem ganske billig på kitchenmania.com i forhold til i Norge.. Ca halvparten av det de koster på Kitchen hvertfall.

Mitt og Mine sa...

Stilig!! grattis!!

Fikk en sånn i hvit til bryllupet, men enn så lenge har vi så lite kjøkken at den ikke kan står fremme...;( Men en vakker dag så skal den slippe å bo i esken sin!

:D

Hege sa...

Ååå så fin - jeg ønsker meg også en slik:-)
Hadde nok ikke blitt hvit på meg heller;-D
Nattaklem,
Hege.

Marius Ørvik sa...

Den koster jo bare 2989,– på Komplett.no: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=340106&sku=598045&sku=340104&sku=340105&sku=340103

SamogSofie sa...

:) Det finnes nok maskiner som er bedre enn denne ja ( andre typer) - men de er jo bare sååå vakre! Ha hatt min i 6-7 år nå - og den elskes fremdeles!

minimum sa...

jeg har denne grå, men den modellen hvor man må "skru" bollen opp og ned..Den er dyrere, men jeg syns det virker veldig kjekt og greit å kunne dytte den bakover som den du har bestilt - min ( og mammas) kjøpte jeg på et opphørs salg for 300€ som er veldig billig!!
Jeg også syns de er ordentlig fine og min står framme hele tiden - det eneste minuset jeg vil si på min er at den har litt problemer med å røre godt helt nederst i bollen - høres helt teit ut, men helt nederst kommer den vist ikke helt til...

Anja Holt sa...

hmph, jeg vil OGSÅ ha!