søndag 13. juni 2010

Hurra hurra hurra....


Det er min dag i dag!! Hele 35 år...

Soffan er nyvasket... eller var, for minsten har drukket og spist i den i dag... så ja dere vet resultatet da? *S* Teppet er borte for det sølte mannen øl på forrige helg og den lukten er ikke alltid like digg.. gulvet er fortsatt ikke malt!! *S*



Greengate bokser er kjøpt til meg selv. er det ikke herlige farger... voksduk har kommet i sart blåfarge i butikken(må kjøpe, tror jeg), skjønner jo at jeg er litt svak for lyseblått.?



L èn er på veggen... tok vel en mnd eller to før jeg tok meg tid til det, men nå er den der! *S*



Å ja, all bakst blir ikke fin... lovet sønnen min muffins.. men formene fra søstrene grene var ikke akkurat til å stole på! Så nå er mannen ute for å kjøpe muffins... for orker ikke alle gode ting er tre i dag! *LOL*

Middagen i dag inntas hos svigers, for jeg inviterte meg selv i går...
Ha en fin dag...
klem

24 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Gratulerer sååå mye min gode venn....kos deg med familie middag!!!

Bringen Blomster sa...

Gratulerer så meget med den store dag :) Håper du får en strålende dag :)
-synnøve-

Høvebakken sa...

Gratulerer til deg! Lyseblått er flott;)

Anja Holt sa...

Gratulerer så mye med dagen i dag! Vakre, skjønne du!

sologbolig sa...

Gratulerer såååå mye med dagen. Ha ein fin dag. Klem.

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hurra for deg! Håper du får en kjempefin dag:-)
Hilsen Jeanette

Nina sa...

heheh skikkelig artig start på dagen ;) gratulerer så masse! du må kose deg masse på middagsbesøk :)
Nydelige green gate bokser ;)

igi sa...

Gratulerer med dagen!
kos deg i dag.
Klem Igi

Smykkas sa...

Gratulerer med dagen. Lurt å invitere seg selv til middag.

Boksene var virkelig skjønne. Man blir glad bare av å se fargene.

Håper du får en fantastisk dag.

Klem

Fjordheim sa...

Gratulerer så mye med dagen.
Så lurt å spise middag hos svigers på bursdagen. Koselig.
HA en flott dag :)

pensjonat frua sa...

Gratulerer med dagen :-)
Flotte boxer, slike har jeg og,til knekkebrød! Ha en fi kveld!

Lena Celine sa...

Grattis med dagen! Kos deg masse videre!!!

Klemmer fra Lena

Beate sa...

grattis så mye med dagen!!!

et lite muffinstips.... sett muffinsformene oppi sånne muffinsbrett når de stekes. da blir de fine og høye og flyter ikke utover.

nyyyyyyyt kvelden

klem beate

Jeanette ♥ sa...

Hipp hipp hurra for deg

Gratulerer så masse med dagen din.

Klem

Jatte sa...

Gratulerer sååååå masse med dagen♥

Klemmer å ballonger sendes din vei♥♥

Hespe sa...

Gratulerer så masse med dagen - håper den har vært strålende, og bragt med seg ALT det du kunne ønske deg :o)

Klem fra Hildegunn

Maren sa...

Gratulerer sååå mye med dagen !!

Chiline sa...

Gratulerer så mye med dagen.
Håper du får en fin bursdag!
Hilsen Chiline

Martilie sa...

Gratulerer med dagen! Smart trekk å invitere til svigers :) Sånn skal det gjøres..

Håper du får fin feiring!

Klem fra Tove

Christine Louise sa...

Gratulerer såååå masse med dagen :) Hurra :)

Klem

... 4 på toppen sa...

Gratulerer med dagen, L.

Håper den har vært god.

Klem :-)

Elis@beth sa...

Gratulerer med dagen!

Klem!

JanuskieZ sa...

Hi... Looking ways to market your blog? try this: http://bit.ly/instantvisitors

Tove `blogg verden sa...

Gratulere så mye med 35 års dagen den 13.juni : ) Jeg hadde bursdag dagen etter deg : D ! Koselig!!
Håper du hadde en fin dag og at muffinsene smakte godt selv om de fløt ut....
Ha en ny god helg
klem Tove