onsdag 5. mai 2010

Oliventre


Her har jeg lenge gått og tenkt på om jeg skal kjøpe et ekte oliventre eller et uekte.... jeg er så redd for at hadde jeg kjøpt et ekte et og det hadde dødd etter et par uker så hadde det vært litt vel mye penger kastet ut av vinduet... så jeg kjøpte et fake et!!


Stammen er ekte mens bladene og olivene er uekte... jeg synes det ser ganske ekte ut, besøket her i går så ikke forskjell før de stod oppå det!!

En stor M har kommet i hus også og det er M for mamma!!
Sola skinner i dag, så da tar den vel med seg snøen som falt i går....
Ha en fin onsdag!
klem

13 kommentarer:

kjersti sa...

Det så veldig ekte ut i mine øyne:)
Selv døde mitt over natten, etter et år...:(

Klem Kjersti

Bluggi buggi blogg sa...

Likte sammensetningen ekte stamme med fake blad. Det er jo de som visner så da er det jo greit at de er fake :) Så fint du har det hos deg.
Velkommen til give away hos meg.
Trude :)

stoter sa...

Vi elsker oliventrær! Nydelige bilder, fru fjeldhammer:) vI ØNSKER DEG EN RIKTIG FLOTT ONSDAG:)
hILSEN DAMENE HOS rIVIERA mAISON mOLDE

S & E sa...

Så fint det ble. Var innom på D igår men det ble dessverre ikke med noe hjem. Jeg har tatt sjansen på et ekte, så får vi se hvor lenge dette varer :)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja heldigvis skinner solen i dag:)
ha en super dag
eddaKlemmer

Christine C sa...

Jeg hadde aldri gjettet at treet ditt ikke var ekte. Veldig lurt å satse på en slik utgave tror jeg, det hadde jeg også gjort. Treet tok seg virkelig godt ut hos deg :)

Jatte sa...

Ønsker meg ett slik fake oliventre jeg også, tror ikke jeg skal sjanse på ett ekte ett med de ikke-grønne-fingrene mine ;) ler ..

hvor har du kjøpt ditt, og pris?

Ha en strålende dag i solen,
Klem fra Jatte♥

Camilla sa...

Ser kjempe fint ut herfra ;)
Hvor har du kjøpt det?

Er på utkikk etter to små grønne planter til å ha på hver sin side av skjenken i stuen, men finner liksom ikke noe som passer inn, vil ikke ha de vanlge stueplantene, så jeg har nok gjort det vanskelig for meg selv....

Klem C.

Nina sa...

Nydelig tre! jeg har leitet etter et slikt jeg også, hadde passet supert i gangen min, hvor det ikke er vinduer eller noe spessielt bra med lys :) hvor kjøpte du det og evt pris? klem

Merete sa...

Hei:)
Liker bloggen og interiøret ditt veldig godt:)
Oliventreet var kjempefint:)
Kan jeg spørre hvilken farge du har på veggen i stua de???

Ha en flott onsadg:)

Merete

signerat 71 sa...

Hej,
det ser så fint ut - ingen kan se att det inte är äkta!.

Jag är ny här i bloggvärlden och hittade hit via Kjerstis Lykke. Vilken härligt mysig blogg du har!
kram J

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hei! Så nydelig blogg du har! jeg likte oliventreet ditt kjempegodt. Har tenkt på å gå til anskaffelse av et selv, hvor har du kjøpt det?
Hilsen Jeanette

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

Jag jagar också konstgjort oliv träd som är SNYGGT.
Vart har du köpt ditt?