fredag 7. mai 2010


5 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ååå, det var et nydelig skilt.
Håper du fikk nytt sola godt før du måtte avgårde på jobb. JEg har ikke rukket å være ute noe særlig.
Men får ta det igjen i morgen. Nå venter jobben.
Ha ei riktig god helg :)

Alle oss sa...

Det var et stilig skilt! Og Oliventreet var veldig fint, ga litt ro i hjemmet.

Og selvsagt M for Mamma ♥

God helg :-)

Smykkas sa...

Ordentlig flott skilt.

Her har vi hatt sol i dag, men den kalde vinden ødelegger for stillesittende aktiviteter ute.

Klem

Jeanette Jess1 sa...

Her var det lenge siden jeg har vært innom ser jeg, masse flotte bilder av mange flotte ting.

Ett nydelig skilt som sier det meste - og jeg håper du har fått vært ute og nytt sola. Her snør det akkurat nå, og det er veldig deprimerende...
Men det blir vel vår i trøndelag etterhvert også vil jeg tro ;)

Ha en flott helg videre - klem

☆ SessanOchPrinsessan.Com sa...

Gud för en nydelig skilt!
En sådan vill jag ha ;D
Vart hittar man den??

Psssst.... har en konk som jag tror passar dig fruen ;)

Kramar till dig