mandag 26. april 2010

Soffatrekk..


Vi har nå denne soffan i hvitt her hjemme, jeg digger hvitt men det fører bare jobb og vaske med seg når man har to små barn... støvet vises også veldig godt! Jeg elsker kjøpet men hvitt er visst ikke for "griser" som oss!..


Saken er den at vi nå skal kjøpe nytt trekk... (sukk, hvitt er penest, men funker ikke) ville dere tatt grått??



Eller ville dere valgt brunt? sandfarge er jo utelukket da det blir nesten som hvitt!
Kult om dere kunne komme med noen innspill.... *S*

Skal løpe på jobb nå...
klem

18 kommentarer:

Lena Celine sa...

Hallo!
Har sett litt på bilder fra stua deres. Jeg ville ha valgt grått trekk og så kanskje malt bordet deres hvitt.

Klemmer fra Lena

S & E sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
S & E sa...

Jeg ville valgt grått - du har mange detaljer i zink. Sofaen er fin uansett. Lykke til med valget :-)

Anonym sa...

Hei:-) Jeg ville valgt grått. Har selv grått i Ektorp, og er veldig førnøyd med det.Passer til det meste.Lykke til med valget. Ha en fin dag.Klem fra Vigdis:-))

det hvite hjerte sa...

GRÅTT GRÅTT GRÅTT

Stilig og praktisk om man ikke kan
ha hvitt :)

Klem

Living White sa...

Definitivt grått:) Grått er lekkert.

Anja Holt sa...

Her er det enstemmig grått....

Anette:D sa...

Tror jeg hadde gått for grått... Selv om brunt er fint også:D

Lena sa...

Rååsssa! *ler*
Hadde nok gått for brunt, jeg. Men det skyldes ene og alene at jeg var på besøk i DET LEKRE HJEMMET igår, og der gikk det meste i beige og bruntoner...
Men brunt går jo ikke så bra med zink, så grått blir vel det beste valget?

Blogger sa...

Definitivt grått fra meg også, det er så lett å kombinere med absolutt alt og man blir aldri lei! Et brunt trekk er fint, meg tror man blir lei og og man føler seg litt låst til å holde seg til brunt!

Lykke til!!

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Jeg ville valgt det grå trekket siden grått er den eneste fargen som harmonerer med alle de andre fargene. Jeg tror grunnen til at mange velger hvitt er fordi de tror fargen går til alt, men den eneste fargen som faktisk ikke bryter med noen andre er grått :)

Stine sa...

Hei!
Ja, sand blir det samme som hvitt... vi har sand her i stua... funker ikke helt med barn nei! Så snart må det vaskes her gitt!!!
Tror jeg ville valgt grått jeg... for meg er det det som passer best i stua di... men jeg liker begge fargene jeg da.. har grått hjemme og brun på hytta... elsker sofaen på hytta! Håper den blir med hjem siden hytta skal selges... Lykke til med valget!

Marte sa...

Jeg tror grått passer bedre til alt egentlig. Lettere å matche ulike farger til det iallefall:) Lykke til med valget, det blir nok fint uansett! =)

Har en drøm... sa...

Jeg ville valgt grått, ser ut for at det passer best hos dere:o))
Grattis med ny sofa da, uansett farge, den er jo ny ♥

jeg tittet egentlig innom for å spørre deg om dere fører det nye merket Pip på Dorothea? Er så nydelige...

Go'natt klem fra Line

Smykkas sa...

Hvitt er lekkert, men det er ikke særlig praktisk.

Hvis jeg var deg, ville jeg valgt grått. Du kan pynte med puter i all verdens farger - rett og slett etter smak og behag. Er sikker på du vil bli spart for mye arbeid og frustrasjon når du har fått nye trekk.

Lykke til.

Klem

Ashi sa...

Vi har akkurat maken sofa som dere, i brunt. Skulle jeg valgt nå ville jeg helst hatt hvit, men som du sier så går ikke så bra med små barn så da hadde det kanskje blitt grått her også :) Jeg er veldig lei vår brune sofa i hvertfall, flekker synes godt og det samme gjør støv. Men den er god å sitte i uansett ;)

Vestlykkjas kosekrok sa...

Er gla i brunt jeg da.. litt varmere enn grått :-)MEN det er jo smak og behag :-)

Beate sa...

ville nok valgt grått... men det er jo utfra min egen stue...hi,hi

lykke til med valget

klem beate