torsdag 15. april 2010

simsallabim


Har senvakt i dag og jeg prøver og finne ryddeånden over meg... men vet ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne!!?


Jeg føler jeg rydder det samme om igjen og om igjen hele tiden! Kjøkkene er verst, liten plass og masse rot!! Kjøkkene er så upraktiskt at man egentlig bare gir opp... sukk *S*

Det står stille på interiørfronten her... men snart er det varmt nok ute til at jeg kan begynne på gulvene igjen... gleder meg til å få det unna og gjort!!
Må rydde nå....
Ha en fin dag!
klem

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det er ikke bare du som har problemeer med å finne ryddeonden. Har begynt så vidt. Men det er mye koseligere å blogge. Men må nok igang igjen nå.
Ha en god dag :)

Lena Celine sa...

Det er rydding på gang her i dag også. Og jeg skal starte på kjøkkenet. Det ser ikke ut!!! He, he.... Da får vi være flinke....
Klem Lena

Lykkelita sa...

Fine bilder hvertfall og ut fra dem har du vel ikke så mye du må rydde:)
Lillebror og resten av familien har forresten et VAKKERT mellomnavn;)
Klem fra Elisabeth