søndag 11. april 2010

Sånn!!



Jeg trengte jo ikke mannen min for å henge opp bildene, jeg klarte det helt selv!! Med tungen rett i munn, tommerstokk og vater gikk det så det suste!!



Jeg syns det ble ganske kult!!

Mannen og svogern min har bært ut droget av et kjøleskap vi hadde og satt inn det gamle... ikke noe nytt her nei! Egentlig godt vi hadde et i kjellern... Nå skjønte vi jo hvorfor den gamle eiern ville at kjøleskapet skulle stå igjen når han flyttet.... han hadde jo murt inn ledningen i veggen, den idioten!!!

ManU spilte uavgjort i dag og det plager mannen, han er som en unge.... 4 kamper igjen nå så slipper vi dette tullet!!

Lillegutt bader mens storesøster er ute og sykler med nabogutten!
Kos dere i kveldssolen....

12 kommentarer:

Smykkas sa...

Det ble jo superlekkert hos deg.

Å mure ledningen inne har jeg aldri hørt om før. Selv jeg er litt smartere enn det.

Ha en flott kveld.

Klem

igi sa...

det ble kjempe fint! Kreativt!
Kos deg i kveld.
Klem

Vilmelina sa...

Så fint det ble, mulig jeg rapper tipset ditt altså... har noen fine rammer som trenger innhold:)
Liker bloggen og hjemmet ditt så godt, er stadig innom hos deg!

-E-

Pernille sa...

Knallstilig ble det!! Likte bildene veldig godt, og jeg synes de gjorde seg veldig godt over sjenken der! Tipper gubben var imponert da han kom hjem og du hadde ordnet alt selv.;)

Fortsatt god kveld!

Grab the moment sa...

Hei,

Dette ble jo veldig fint!

Hehehehe.. murte inn ledningene, jaja det er utrolig hva enkelte finner på ;o)

Klems

Lise ♥ sa...

Mure inn ledningen? haha, jaja det var jo kreativt ;)

Det plager mannen her i huset også...klarer liksom ikke leve meg helt inn i det og dele frustrasjonen.

Kjempestilig med de bildene :)

Lise

Mimilie sa...

Dette ble jo kjempeflott, liker bilder plassert i gruppe på denne måten, ser veldig flott ut:)

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:)

Ha en fin kveld videre!

mi-rachel sa...

kjempe kult!

Mitt Blogglandia sa...

Veldig tøff bildemontasje!

Anonym sa...

Hei..
Så fine tips og inspirerende blogg du har :)
Kan hende jeg hermer litt her med disse rammene og sitatene, tjihii.
Hvilken nettside har du vært inne på? ;)
Ha en fin kveld.
Klem Lena

Fru Fjeldhammer sa...

Hei lena.
Hvis du trykker på "her" i innlegget under her så ser du hvor jeg har fått inspirasjonen fra! Lykke til...

Anonym sa...

Hehe, takk.. Ja har vært inne :)
Men har du skrevet det ned selv og printet ut eller direkte fra siden? Var så fint :) Klem Lena