søndag 4. april 2010

På tur!


Ut på tur aldri sur... vi tok med mormor og bestefar til frognerparken/vigelandsparken.
Herlig med masse varmegrader og se gresset!


Minsten måtte se på endene, der kunne han stått til i morgen, såvidt jeg fikk han bort derfra!

Vannet var "litt" møkkete....*S*


Så selvsagt leke litt i lekeapperatene der, vi var forsovidt langt fra "alene" der!!



Så etter et par timer avsluttet vi med en is selvsagt!!
Koselig med hjemmepåske!
Nå er det pizzabaking på gang her......

5 kommentarer:

susan`s side sa...

Se der ja, gress bilder fra den kanten også. Ser ut som dere har hatt en herlig dag.

FruLisa sa...

Ser ut som det har vært en fantastisk dag i hovedstaden i dag:-) Flyttet fra byen for 8 måneder siden og jeg kjenner jeg savner den da jeg ser slike bilder:-)

Kos dere med pizza.-)

sylvia sa...

dette så veldig koselig ut,noen blide unger fulle av opplevelse.
ha en fin dag vidre.
klem fra sylvia

Alle oss sa...

Herlige bilder fra Frognerparken, gleder meg til at vi kommer hjem og skal ta en tur dit :-) Ved lekeapparatene der er man ALDRI alene. Godt å se at varmegrader smelter bort vinterns etterlatenskaper.

Forresten, fine interiørbilder. Strammer buksa di også? Må være vårens krympetroll?

Alle oss sa...

One piece er tingen? hehe