lørdag 17. april 2010


Oioioi... noen har veldig møkkete vinduer!!

7 kommentarer:

Beate sa...

akkurat sånn så det ut hos meg når jeg vasket sist også. det er alle stearinlysene og fyringens skyld...

klem beate

hjertero.com sa...

Haha! Ja det har du jammen meg rett i spaghetti!

Klem Silje

Familien Furu sa...

Ha ha ha Jeg vasket vinduer på torsdag, det så akuratt sånn ut hos oss også :-)

Annika sa...

det blir slik etter berre to veker med stearinlys, så eg syns ikkje det var så ille ;)

god helg!

Guttemamma sa...

Sånn så det ut her også da jeg vasket de forrige uke...

igi sa...

Du er flink som vasker!!! Må vel gjøre det her snart også - men det drøyes i det lengste da jeg hater den jobben.

Kos deg i kveld med nyvaskede vinduer.
Klem Igi

Anja sa...

jeg må vaske mine i morgen, de er grå... da skal du få se på sølevann!!!