søndag 11. april 2010

Nytt...


Var på Living i går, venninnen min hadde fått et gavekort og jeg skulle "bare" titte. Kom ut med dette fatet.... Det er helt perfekt med lys i.


Egentlig skulle jeg ha fylt det med mere lys men hadde ikke fler i skapet, så nå må jeg snart på ikea for å fylle på!


Det var så deilig og våkne opp idag, det var nesten som å våkne opp på hytta... solskinn, stillhet og bare fuglekvitter... kjempedeilig!!
Planene i dag er litt mer snevre... men ut skal vi! Tror det er noen som skal se en fotballkamp på tv i dag også... ikke sant, mannen min?
Ha en fin dag ute i sola...
klem

4 kommentarer:

Mimilie sa...

Nydelig lysfat, veldig fint med de røffe bokstavene oppi:)

Ha en fin søndag!

Dronning Bergfrue sa...

God søndag!

Jeg har fulgt med deg en god stund og finner masse inspirasjon hos deg.
Jeg har vært så heldig å få en award og nå vil jeg sende den videre til blant andre deg og din blogg som takk for inspirasjonen!!

mvh Bergfrua

Beate sa...

fint fat! - det samme fatet står i stua mi - hi,hi

ønsker deg en super dag

klem beate

Frk Fischer sa...

Fint fat ja...Tusen takk for i går vennen...Hadde en knall dag!!