onsdag 14. april 2010

Kontroll..



Denne store L `en er for mitt fornavn... er den ikke kul!?
Den er 50 cm høy... og kjøpt på Dorothea.

Lillebror var på 4 års kontroll i går, alt gikk smurt bortsett fra at han tror at mellomnavnet hans er Elisabeth!! Noe vi har tullet mye med, da storesøster, mormor og jeg har det som mellomnavn.... Lillebror har tatt dette svært alvorlig altså... *knis* Plattfot er han også, så nå er det ut og kjøpe sandaler med hælkappe, det ble anbefalt! Gode joggesko har vi allerede...

Vi hadde verdens beste middag i dag, skinkebiff med byggris og salat... (eller var det bare jeg som var ekstra sulten..?) *S*

Ha en fin kveld..
klem

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Ååå... den så fin ut! Du har så mye fine bokstaver du! Er så fint!
Her på gjøvik er de hele tiden utsolgt. Sier de skal få inn igjen, men når jeg kommer senere så sier de abre det samme.

Ingunn

Anette:D sa...

Så sandal med hælkappe ble anbefalt?.. hmm..da får jeg kjøpe det til minsten her også. Har sett på en del joggesko, men synes ikke de er så godt bygd opp inni. Noen gode tips til gode joggesko du vil dele med meg:D

Ha en flott dag:d