torsdag 8. april 2010

Knotter..



Jeg ble veldig inspirert av Fru Fly her om dagen som hadde kjøpt knotter på Indiska. Lillebror var helt i ekstase for nye knotter på "kommoden sin".. (Den har nemmelig stått på rommet hans., og den rommer fortsatt klærne hans selv om den står i lillestua.)



Søt bille.... ikke ekkel engang! *S*


Så sommerfugler... Jeg kjøpte ikke til hele kommoden, ble ganske fint med annenhver, de matchet de knottene som allerede var! Nå vurderer jeg som alt annet om jeg skal male den sort, kanskje litt dumt i tilfelle jeg angrer!?


Ha en fin dag alle og enhver...

8 kommentarer:

Fjordheim sa...

Stilige, fine og billige knotter på Indiska. Jeg ville nok beholdt kommoden hvit, men det er ikke jeg som skal ha den. Passer sikkert med svart kommode hos deg.
Ha en god dag :)

Alle oss sa...

Hei,

Så stilie og fine knotter til kommoden - og en hvit kommode er vel penest?

Jaså, ble det ikke one piece til jobb? Herregud, lite er så kjipt som ukomfertable klær på jobb. Man får liksom ikke gjemt unna heller. Sukk - jeg utsetter i det uendelige..

Ha en fin dag :-)

Huset på øya sa...

Jeg ble nok inspirert av samme innlegg som deg :0) men har ikke fått somlet meg til Indiska ellr noe annet sted de selger knotter. Har samme kommode, men i svart (jeg har derimot ofte vurdert å male vår hvit :o)) Liker din!

Ønsker deg en fin dag!!! Vibeke

Anja Holt sa...

Foreslår at du og Huset på Øya bytter kommode? Uansett ble det veldig fint!

Hadde jeg sett deg med onepiece på jobb hadde jeg sparket deg i leggen. Styggeste som finnes, urk!

Men sikkert innmari deilig inne?

anitas lille lykke sa...

flotte knotter, ikke rart den lille ble fornøyd

Juno sa...

så fine knotter :)

Høvebakken sa...

ah, så flotte:)

FlorasFrue sa...

Morsomme knotter - tenker lillebror ble glad :)